Stuur ik de factuur op naar WTC Relst
02/11/08 Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Achteraan was er bij mij ook enkele tienden van mm weg, maar gans weg dat niet.zyves wrote:Net terug van Van Eyck, nieuwe remblokjes gaan kopen. Ze waren gans op na de rit in Kampenhout. Lag dat aan mij (rem ik te veel) of zijn ze bij jullie ook goed gehavend?
Stuur ik de factuur op naar WTC Relst![]()
![]()
Tweede helft heb ik bewust niet te veel geremd wat enkele spectaculaire afdalingen en ook een valpartij tot gevolg had.
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
zyves wrote:Net terug van Van Eyck, nieuwe remblokjes gaan kopen. Ze waren gans op na de rit in Kampenhout. Lag dat aan mij (rem ik te veel) of zijn ze bij jullie ook goed gehavend?
Dreamer wrote:...nog altyd kl**en probs .sprong konstant over ,schakelde als hij zin had...
Het factuur volgt nog wel hoor.Lucky22 wrote:Funkstar, thx, we staan eens op een filmkefunkstar wrote:Eerste moddertocht die we dit jaar reden.
En we hebben ervan genoten van de eerste tot de laatste meter.
Filmpje kun je bekijken op onze website:
http://www.mtbteammargi.tk
Nee, als je een beschijving van waar je te zien bent, kan het hele stuk doorsturen.
Bedankt voor de vele reacties. Toch overwegend positief, denk ik.
Met de bemerkingen gaan we zeker rekening houden.
Er is inderaad iets fout gelopen met de afstanden. Aan de modder kunnen we echt niets aan doen. De bakken regen van zaterdag konden we niet voorzien. Proficiat aan de 989 deelnemers !!!
Bedankt voor de komst.
De foto's vinden jullie op:
http://flickr.com/photos/31389204@N04/s ... 7506/show/
Tot volgend jaar (8/11/09) !!!!
Met de bemerkingen gaan we zeker rekening houden.
Er is inderaad iets fout gelopen met de afstanden. Aan de modder kunnen we echt niets aan doen. De bakken regen van zaterdag konden we niet voorzien. Proficiat aan de 989 deelnemers !!!
De foto's vinden jullie op:
http://flickr.com/photos/31389204@N04/s ... 7506/show/
Tot volgend jaar (8/11/09) !!!!
-
Kevindn
- Mountainbiker
Het was wel het betere wroet en ploeter werk, wat niet echt mijn ding is. Ik heb het toch ook liever wat droger. Omdat de modder er langs mijn oren uitkwam en omdat de loop- en fietstraining van zaterdag nog wat in de benen was blijven hangen besloten om de 33 Km te volgen. Uiteindelijk na een kleine 2 uur en 40 Km opnieuw aan de sporthal gekomen. Organisatie was goed met uitgebreide bevoorradingen, duidelijke bepijling,seingevers,...Willy D wrote:voor mij er over (mtb is een zomersport), straf dat er zijn die dit nog goed berijdbaar vinden.
Org. kan hier niets aan doen, hun tt stak trouwens zeer goed in elkaar.
ik kom zeker terug, maar dan liefst als het wat droger is.
Met de vlo vanuit Kontich vertrokken, tt van 45 gereden en terug (wel betaald voor de 55 wat de bedoeling was): iets meer dan 100 km gereden.
Hopelijk volgend jaar terug met een beter berijdbaar parcours!
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
afspuitstand was niet groot genoeg das waar maar anderzijds heb ik liever wat minder spuiten ( dus langer wachten) en een stevige waterdruk dan teveel pistolen en een flutstraaltje...phille wrote:Hallo Vince,Vince wrote:Aan de modder kunnen we echt niets aan doen. De bakken regen van zaterdag konden we niet voorzien.
De modder was inderdaad niet te voorzien, maar waarom dimensioneer je je afspuitstand daar niet op ?