BK POLITIEDIENSTEN te Oostende

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

Barbwire Grachtbieter wrote:Laat ons hopen dat we met onze organisatie het vuur aan de lont hebben gestoken en dat er meer dergelijke wedstrijden worden georganiseerd.

In de wandelgangen zijn de geruchten van een Benelux-competitie, een MTB-criterium en dergelijke schering en inslag.
Laten we ze samen waar maken...
Op de medewerking van Mechelen kan er reeds gerekend worden en ik weet nog een leuk MTB-stukje in Spa liggen. Dit is ook ideaal om een mooie wedstrijd in te richten.

Dit zijn mooie plannen maar of ze uitvoerbaar zijn. [-o<
zoldersebikeric
Mountainbiker

Post by zoldersebikeric »

Moeten we zeker doen. Laten we eens samen aan tafel gaan zitten en misschien komt het er wel van dat we dan twee - of driemaandelijks een wedstrijd kunnen organiseren, met enkele kampioenschappen. En aangezien sommige onder ons goede contacten hebben met de Nederlandse collega's misschien een landencompetitie erbij. Gewoon doen zou ik zeggen.

Eric
PZ Mechelen
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Het was een prachtorganisatie met een loodzwaar en technisch parcours.
Materiaalpech heeft mij heel wat plaatsen doen verliezen, maar kom de leute en het bikeplezier primeren nog altijd.

Voor mijn part mag oostende elk jaar zo'n wedstrijd organiseren.

greetz
wes :bounce: :bounce: :bounce:
Barbwire Grachtbieter
Mountainbiker

Politie MTB Cup

Post by Barbwire Grachtbieter »

Gasten,

Jullie hebben mijn gegevens, bel me, mail me, laat me maar iets weten wanneer er iets op poten gezet dient te worden.
Denk wel dat ik 'mijn team' direct weer op de been krijg om mee te helpen...
Misschien kunnen we als we samenwerken grotere sponsors aantrekken zodat hun steun op elk evenement aanwezig kan zijn.
Onze Belgische Politie Sportbond heeft ook zijn sponsors, misschien dat zij dan ook met een extra over de brug kunnen komen...

Grtz en tot bikes,
Barbwire Grachtbieter
Post Reply