02/11/2008 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ok komen rijden daar! Allee op sommige stukken baggeren! Ma het was een mooie toer! Prachtig lekker voor elk wat wils! Ok de zestig ma na de tweede bevoorading gekozen voor de 25km! De tocht van gisteren zat nog wat in men benen! Toch nog een goie 50km gedaan en dan nog eens heen en terug met mountainbike dus toch een 85km als ik thuis was! :P :P Moe en voldaan! kom volgend jaar zekers terug! =D>
nr71
Mountainbiker

Post by nr71 »

idd schitterende rit (de 40).
fysiek mag nog wel een stuk beter #-o #-o (heb dan ook het laaste stukje maar geskipt en recht naar huis getjaffeld tegen 15 p/u op de baan nog zeg :oops: )

btw met wat voor banden kan je best starten op dit soort parcours (NN ? ) Ik rij nog met mijn standaard speci. banden en dat was een echte aantrekkingsplek voor de modder precies. (zeker het stukje langs de demer )
Knnthh
Mountainbiker

Post by Knnthh »

Zaaalig kom volgend jaar zeker terug !
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Langdorp is altijd de moeite om te gaan raggen, alleen spijtig dat het zo ver van huis is. De 40km gedaan en met de fiets heen en terug kwam uit op 102km. Minpunten? Niet echt. Alles verliep vlot en er was van alles genoeg, dus...
Rafke-911
Mountainbiker

Post by Rafke-911 »

Leukste tocht die ik tot dusver gereden heb in Vl-Brabant!
de 60km tocht gereden en werkelijk waar; die goorbikers zijn goe bezig!
Materiaalkeuze is hier ook belangrijk; moet dringend eens gaan zien naar nieuwe banden!
proficiat goorbikers en tot volgend jaar.

pain is temporary, pride is forever!
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

Voor de 60km gekomen, gezien de regen van zaterdag toch maar voor de 40km gekozen wat achteraf gezien het parcour een goede keuze bleek.
Ondanks de drukte overal goed kunnen blijven rijden, zelfs op de hellingen was het al bij al vlot rijden, weliswaar dikwijls in een treintje en wat trager maar zo bleven onze beentjes al eens gespaard. Ben er ook in geslaagd om in het stuk naast de Demer met mijn facade tegen de grond te gaan #-o

Vandaag me toch gestoord aan het onsportief gedrag van sommige roekeloze bikers, in de laatste 5km vond de kopman van de MTB-cub Heerst (blauwe uitrusting met witte tekst) het nodig om de tragere bikers wat gaan op te jutten zodat hij wat sneller kon gaan op de singletracks [-X . Op de top van een helling botste hij pal op mijn achterbrug en ipv zich even sportief te verontschuldigen begon hij te vloeken [-X. [-X (shame on you)

Voor de rest super tocht met een dikke 10/10 voor de organsiatie
Treksken
Mountainbiker

Post by Treksken »

Chique dingen gezien en gedaan vandaag!! De max van een tocht =D> Ok de streek is op zich is al goed,maar deze organisatie heeft er wel alles uithaalt wat mogelijk was =D> Alles TOP goeie bepijling,(wie hier commentaar op heeft is blind denk ik) :-) De verre verplaatsing (1u)met de auto zeker de moeite waard!!!WAAR staan de foto kes die ze aan het klikken waren??
Tot de volgende :wink:
helap
Mountainbiker

Post by helap »

Bedankt alle 1784 deelnemers en alle helpers.
Ook dank aan de mensen van VC Langdorp

De foto's staan op onze site

www.goorbikers.be

Onze volgende toertocht: 26 april 2009

.
Rocky Rider
Mountainbiker

Post by Rocky Rider »

Dat was nog eens een leuke tocht zie.
Dikke chapeau aan de organisatie =D> . Ik denk ook dat ze de maximum hebben gehaald uit de mogelijkheden.
Ben zelf van het Antwerpse maar ga dolgraag in die streek rijden. Langdorp, Rillaar, Herselt, ... 'k probeer zoveel mogelijk van de TT's aldaar mee te pikken.
We waren gestart voor de 60 km maar hebben na de 2e bevoorrading ook de afslag van de 27 km genomen omdat ons tijdschema begon te dringen. Dat hebt ge als ge iets te laat opstaat en wat veel treuzelt alvorens te vertrekken :-?
D'r stond toch over de 50 km op het tellertje.
Inschrijving verliep vlotjes.
Parcours, zoals gezegd dus, prachtig met al die singletracks en vaak pittige klimmetjes.
Bevoorradingen : uitgebreid en voldoende.
Bewegwijzering : soms idd ook een beetje twijfel of een laag bij de gronds pijltje. In de laatste 2 km ging toch bijna iedereen de verkeerde kant op omdat een pijltje nogal dubieus hing (was het nu het veld in of rechtdoor? rechtdoor dus bleek ...)
Bikewash : misschien iets meer spuiten en niet meer zo wegmoffelen in een hoekje (d'r stond ne plas van hier tot in tokio) maar goede druk.
De hamburgers waren heerlijk en den donkere Tongerlo ook.

Had deze tocht al vaker gereden en zal die in de toekomst nog meer rijden ook.
nipyman
Mountainbiker

Post by nipyman »

Bulls69 wrote: Vandaag me toch gestoord aan het onsportief gedrag van sommige roekeloze bikers, in de laatste 5km vond de kopman van de MTB-cub Heerst (blauwe uitrusting met witte tekst) het nodig om de tragere bikers wat gaan op te jutten zodat hij wat sneller kon gaan op de singletracks [-X . Op de top van een helling botste hij pal op mijn achterbrug en ipv zich even sportief te verontschuldigen begon hij te vloeken [-X. [-X (shame on you)
:evil: Idd, er was r 1 ( van diezelfde club )die mij ook zowat van de weg probeerden te rijden. Mssn kunnen ze hun kans wagen in wedstrijden ipv het verzieken van TT.

Goede, maar vettige TT. Ikzelf ben natuurlijk ook op mijn snufferd gegaan met mijn arm recht in een plas :roll:
Vandaag redelijk lang bezig geweest om mijn fiets proper te krijgen.
Knappe toertocht, goorbikers.

gr.

Nico
Post Reply