In naam van wielerclub zachtjes aan viersel willen we iedereen bedanken voor zijn deelname aan onze 20ste veldtoertocht.
Ook met dank aan de weergoden voor het prachtige weer vandaag.
En ja dirty we hebben het enorm druk gehad aan de afspuitstand, ongeveer 15000 liter water hebben we gebruikt.
En aan de mannen van wijnegem, we zullen er zeker zijn op jullie veldtoertocht, hopelijk zelfde parcours als vorige jaar.
Groetjes, den toerist
02/11/08 Pulle
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
den toerist
- Mountainbiker
- €NIGM@
- Mountainbiker
Bedankt voor de TT van vandaag.
Heb slijk gesnoven en tussen mijn tanden gehad.
En spijtig genoeg ook redelijk wat in mijn ogen.
Mijn bril heb ik verloren aan de bevoorrading (of vergeten).
Moest er iemand hem gevonden hebben stuur dan een PM.
Anders veel geluk ermee.
Er lagen ook enkel zware stukken bij tussen de weilanden.
Perfect afgepijld en de mannen aan de afspuitstand hebben hun best gedaan om mijn nieuw fietske terug om te toveren naar showroom model.
Tot volgend jaar.
€nigm@
Heb slijk gesnoven en tussen mijn tanden gehad.
En spijtig genoeg ook redelijk wat in mijn ogen.
Mijn bril heb ik verloren aan de bevoorrading (of vergeten).
Moest er iemand hem gevonden hebben stuur dan een PM.
Anders veel geluk ermee.
Er lagen ook enkel zware stukken bij tussen de weilanden.
Perfect afgepijld en de mannen aan de afspuitstand hebben hun best gedaan om mijn nieuw fietske terug om te toveren naar showroom model.
Tot volgend jaar.
€nigm@
- Leto
- Mountainbiker
Voor mij het voorbeeld van hoe een toertocht dient georganiseerd te worden. Perfecte bepijling, seingevers op gevaarlijke punten, duidelijk aangegeven op voorhand waar bevoorrading is, etc. Proficiat!
Samen met Board de grote toer gedaan. Vooral in het eerste deel toch wel enkele "zware" stukken. Daarna meestal brede veldwegen, met hier en daar een single track in het bos.
Op het einde was onze pijp toch serieus uit.
Misschien 1 tip(je): bevoorrading zou iets uitgebreider mogen zijn (misschien met een stukje fruit).
Aan de organisatie: hoeveel deelnemers waren er? Het leek me enorm...
Tot volgend jaar!
Leto
Samen met Board de grote toer gedaan. Vooral in het eerste deel toch wel enkele "zware" stukken. Daarna meestal brede veldwegen, met hier en daar een single track in het bos.
Op het einde was onze pijp toch serieus uit.
Misschien 1 tip(je): bevoorrading zou iets uitgebreider mogen zijn (misschien met een stukje fruit).
Aan de organisatie: hoeveel deelnemers waren er? Het leek me enorm...
Tot volgend jaar!
Leto
-
den toerist
- Mountainbiker
Post by den toerist »
Er waren iets meer dan 1200 deelnemers waarvoor onze dank.
Het motiveert ons om minstens elk jaar te bevestigen en proberen om nog beter te doen.
Groetjes, den toerist
Het motiveert ons om minstens elk jaar te bevestigen en proberen om nog beter te doen.
Groetjes, den toerist
-
felixantoon
- Mountainbiker
Post by felixantoon »
ook van mijnerwege een bedankwoordje voor jullie talrijke deelname.
we hadden 1200 deelnemers.
als het weer op zaterdag iets meer had mee gewild, hadden we zondag een iets minder zware tocht gehad.
maar voor de meeste was het allemaal prima.
ook proficiat aan de jeugd, die vergezeld van ouder(s) hun kms hebben gedaan.
we blijven met volle inspanning werken aan onze veldtoertocht, om telkens een op en top georganiseerde veldtoertocht af te leveren.
er was een gezellige drukte in de kantine achteraf, de vele inspanningen van al onze medewerkers hebben gerendeerd.
we zijn zeer tevreden en hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen ontmoeten.
bedankt allemaal.
we hadden 1200 deelnemers.
als het weer op zaterdag iets meer had mee gewild, hadden we zondag een iets minder zware tocht gehad.
maar voor de meeste was het allemaal prima.
ook proficiat aan de jeugd, die vergezeld van ouder(s) hun kms hebben gedaan.
we blijven met volle inspanning werken aan onze veldtoertocht, om telkens een op en top georganiseerde veldtoertocht af te leveren.
er was een gezellige drukte in de kantine achteraf, de vele inspanningen van al onze medewerkers hebben gerendeerd.
we zijn zeer tevreden en hopen jullie volgend jaar opnieuw te mogen ontmoeten.
bedankt allemaal.