02/11/08 Kampenhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

Ook ontzettend goed geamuseerd vandaag.

Hadden wel hetzelfde voor : voor de 33 km gekozen omdat we om 13u ergens verwacht werden en uiteindelijk 41 km op de teller : ook altijd de pijltjes van de 33 gevolgd dus waarschijnlijk moet hier toch iets misgelopen zijn.

Voor de rest was alles OK
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

funkstar wrote:Eerste moddertocht die we dit jaar reden.
En we hebben ervan genoten van de eerste tot de laatste meter.
Filmpje kun je bekijken op onze website:

http://www.mtbteammargi.tk
Funkstar, thx, we staan eens op een filmke :P
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

da was lang geleden........nen echte vettigen toertocht.....en da kan ook leuk zijn :wink: :P Goed georganiseerd mannen....maar de opgegeven kilometers klopten niet en hier en daar mocht er wel een pijltje meer geweest zijn.

Voor de rest alles dik in orde, en een leuk parkoerke =D> =D>

nu zondag 9 november; 8ste Parel van Brabant in Humbeek
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Wowtre wrote:phile toch, schaam op jou een rohloff verdient wel de volle 55km met zo'n parcours :-D
kweetet de mechaniek was UITERAARD ok maar 't manneke nog he ;-)
DvdD
Mountainbiker

Post by DvdD »

Knappe goed uitgepijlde rit in een vettig, maar mooi decor !
We komen zeker terug!
Toch een tip voor de organisatie:
Wij hadden ervoor gekozen als beginnende ploeteraars om de betere mannen niet teveel in de weg te rijden en zodoende vertrokken om 11h00.
De mensen daar waren zo vriendelijk ons erop te wijzen dat de tweede bevoorrading al weg zou zijn (met alle begrip). we hebben toch geopteerd voor de 55km ,(uiteindelijk aangekomen na 52), maar jammer genoeg hebben we enkel een 'verlaten' eerste bevoorrading tegengekomen.(niet verkeerd gereden en een gemiddelde van 16km/h , ja, ik weet het -gene vette, maar al dat vet lag al op de grond :wink: ) Een vriendelijke plaatselijke inwoner heeft onze bus dan maar gevuld.
dus mssn volgend jaar de eerste post een beetje vroeger 'plannen' ?
Wij hebben onze les alvast geleerd: vroeger starten in het vervolg, want de keizer Karel was ook al op toen we terug waren :cry:
Als troostprijs elk een gratis pint gekregen, waarvoor dank !
In ieder geval toch genoten van de rit !
Schoupabiker
Mountainbiker
Location: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel'21 - MSC Zion Tandem

p

Post by Schoupabiker »

Hoe vettiger hoe prettiger, maar dit is erover was de quote van de dag.
Ik heb de 55 gereden, vond het onthaal piccobello, maar op de eerste bevoorrading was er enkel keiharde chocolade en wat poeierwater (en heel laat), en de 2e bevoorrading ... niet gezien! :evil: :evil: :evil:
Ok, ben maar om 10u 20 vertrokken maar toch :evil:

Het moet de moeite zijn om deze tocht in betere omstandigheden te kunnen rijden.

Afspuiten en douchen waren OK, maar wanneer gaat er eens een organisatie een paar aftrekkers in de doucheruimte zetten?

Afin mixed emotions :-?
de ware
Mountainbiker

Re: p

Post by de ware »

Schoupabiker wrote:Hoe vettiger hoe prettiger, maar dit is erover was de quote van de dag.
Ik heb de 55 gereden, vond het onthaal piccobello, maar op de eerste bevoorrading was er enkel keiharde chocolade en wat poeierwater (en heel laat), en de 2e bevoorrading ... niet gezien! :evil: :evil: :evil:
Ok, ben maar om 10u 20 vertrokken maar toch :evil:

Het moet de moeite zijn om deze tocht in betere omstandigheden te kunnen rijden.

Afspuiten en douchen waren OK, maar wanneer gaat er eens een organisatie een paar aftrekkers in de doucheruimte zetten?

Afin mixed emotions :-?

volgende zondag in Humbeek worden de douches door onze eigen meedewerkers "proper" gehouden =D> =D>
Dreamer
Mountainbiker

Post by Dreamer »

Zondag nog is een TT naar mijn hart gezien.Pakken slijk en veel stoemp en stuur werk gehad.TT was op de 55 dik in orde.Ik heb me ongelofelijk goed geamuseert.
Als bike zo goed in orde was als TT was ik heel te vreden.Vorige week alles nief gestoken .2 Ketting bladen van voor ,nief klein wieltjes van achter ,nief cassette en ook nief ketting toch nog altyd kl**en probs .sprong konstant over ,schakelde als hij zin had. Maar ja het nieuw zal eraf moeten he.Ik hoop het klaar te krijgen tegen zondag voor de Parel van Humbeek .(En laat ons hopen dat het dees week nog regent en dat het zondag droog blijft. #-o #-o
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Dreamer wrote:Zondag nog is een TT naar mijn hart gezien.Pakken slijk en veel stoemp en stuur werk gehad.TT was op de 55 dik in orde.Ik heb me ongelofelijk goed geamuseert.
Als bike zo goed in orde was als TT was ik heel te vreden.Vorige week alles nief gestoken .2 Ketting bladen van voor ,nief klein wieltjes van achter ,nief cassette en ook nief ketting toch nog altyd kl**en probs .sprong konstant over ,schakelde als hij zin had. Maar ja het nieuw zal eraf moeten he.Ik hoop het klaar te krijgen tegen zondag voor de Parel van Humbeek .(En laat ons hopen dat het dees week nog regent en dat het zondag droog blijft. #-o #-o
Dat verspringen heeft meestal te maken met verkeerde afstelling.
fujiboy
Mountainbiker

Post by fujiboy »

Dreamer wrote:Zondag nog is een TT naar mijn hart gezien.Pakken slijk en veel stoemp en stuur werk gehad.TT was op de 55 dik in orde.Ik heb me ongelofelijk goed geamuseert.
Het is te hopen dat het in orde is voor de 16 novenber,voor ne
schone tocht in Rotselaar
Post Reply