02/11/08 Zwalm

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DERAILLEURKE
Mountainbiker

Post by DERAILLEURKE »

Deze morgen om 8:10 klaar in Zwalm om te starten voor de 50km. En ook hier mochten we niet starten voor 8:30. Met als gevolg een volle sportzaal met ongeduldige mtbkers. Wat is hier eigenlijk de reden voor? Bezetting van de bevoorading nog niet klaar?

FF gewacht op de MC's maar om 8:55 nog altijd niemand te zien, dan maar alleen vertrokken. De eerste baggerstrook kwam er al snel aan. Op het einde van de strook hoorde ik al iemand roepen "Man wat is dat hier, mijnen velo is al kei vuil :-? " [-o<

Op de toer van de 50 km niet echt veel volk tegengekomen. Waren er ook maar 43 km uiteindelijk.(afslag ergens gemist?) Bevoorading was ok. Verder kende ik een groot aantal stroken van de zomer TT"s. Prachtig gewoon. Voor de bikewash wel 30min moeten wachten #-o .
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

@DERAILLEURKE Alle winter ritten van de WVB starten van af 8.30u

Nu de rit was een vettig tocht waar op de meeste plaatsen je goed door kon,waren stukken bij waar er stap voets verkeer was het parcour op zich waren vrij bekende stukken voor me bij de afspuitstand was er een lange rij file #-o douche ok,de koeke heeft gesmaakt :-)
n biker
Mountainbiker

Post by n biker »

vandemorgen ook gestart voor de 50 km . ik had vorige week een lmtb wedstrijd in zolder gereden met semi-slicks en had gisteren geen zin om mijn nn op te steken dus vandemorgen vertrokken met semi-slicks #-o . kmoet zeggen kheb tijdens de rit nog ferm gevloekt omdat ik mijn andere banden niet had opgestoken . maar door die semi-slicks heb ik wel dubbel zo hard moetten duwen en veel moeten corigieeren dus het was een goede kracht- en techniektraining :p toch ben ik overal bovergereden waar iedereen aan hetstappen was :-)
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

vandaag gestart aan de 50km en aan de bevoorading overgegaan
op de 35km in totaal 47 km lag er wel modderig en glad bij
en lang de prikkeldraad is dit soms wel gevaarlijk :(
verder heel mooie rit mooie streek en goe weer 8)
afspuiten was wel ondermaats [-X
Nick V
Mountainbiker

Post by Nick V »

Ik heb ook de 50km gevolgd tot aan de bevoorrading en dan overgestapt op de 35km. Na de bevoorrading in het dorp daar nog volledig fout gereden... Uiteindelijk bleek een kleine opening tussen de huizen de gemiste afslag te zijn.
Mss omdat ik wat later was gestart (+-9u15) maar het parcours was echt vettig . (Nog) niet mijn ding en dus enkele keren zacht met de bodem en het water in aanraking gekomen. Geef mij maar een iets droger parcours.
Bikewash was vershrikkelijk lang aanschuiven, bevoorrading vond ik zeker ok.
pater lieven
Mountainbiker

tt zwalm

Post by pater lieven »

ongeveer 800 foto's volgen....
Herder Firmie
Mountainbiker

Post by Herder Firmie »

Vandaag hier aangezet voor de 54 km. De tocht had voldoende ofroad, weliswaar met veel modder. De bepijling en bevoorradingen waren goed. De eerste bevoorrading mocht voor mijn part toch wel wat vroeger. De koek heeft me ook gesmaakt.
den daler
Mountainbiker

Post by den daler »

vandaag hier ook aangezet voor de 50
na een tijdje rustig gereden te hebben
nog is met de snelle jongens mee gegaan
en wa heb ik me dat beklaagt
ik had 56 km de laatse 12 waren er teveel
daarstraks hier nog is krampen had
is geen lachtertje
maar het vettige parcours da is de max
hier rijd ik het liefst op
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

den daler wrote: maar het vettige parcours da is de max
hier rijd ik het liefst op
gij liever as ik dan :lol: , ik hou het liever op een iets droger parcours

Vandaag nog bekend volk tegen gekomen trouwens, Githa Michiels terwijl ik ne nieuwe biba aan het steken was ( mtb amazone hier ),en An De Tré en Sabine Bombaert aan de eerste bevoorrading.

MaC'Red 8)
dessie
Mountainbiker

Post by dessie »

De betalende fietsparking vond ik erover. Waarom persé daar nog een paar € uitpersen? Andere TT kunnen het gratis en beter...
Post Reply