Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

ik ben vandaag in belsele gaan rijden , nu het winter is kan ik terug wat conditie opbouw en onderhoud doen met de MTB :)

was inschrijving tot 10.30 , en ik heb me ingeschreven om 10.35 ongeveer , dus was redelijk laat :lol:
maar kvond het toffer om zo laat te rijden , technish was het wa moeilijker , met de sporen , maar het water was allemaal weggereden , dus da was goed :lol:

aangezien ik gisteren nog een wedstrijd had ging het vandaag best goed , net geen 60 Km , met net geen 22 gemiddeld

heb mij goed geamuzeerd , en zal een dezer weken wel eens op dezelfde tocht als julie rijden denk ik...
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

blade wrote:
Teze wrote:rijdt er iemand van jullie nog in de week? Ik ben van Lebbeke.
wanneer bedoel je in de week :wink:
's avonds begint nu héél moeilijk te worden met het winteruur; tenzij me lampekes natuurlijk.

vroeg mij gewoon af of er hier zijn die 's avonds toch nog buitenkomen om te bollen.
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

blade wrote:
Teze wrote:rijdt er iemand van jullie nog in de week? Ik ben van Lebbeke.
zeg" Teze" wanneer gaat ge ne keer rijden :wink: want we zien niks meer van u [-X nu de zondag is het te Baardegem en daar is het goe vettig en veel volk =D> dus laat iets weten he, hoe meer volk hoe beter :drunk:
sorry geen tijd gehad vandaag. en vertrek nu voor klein 2 weken naar buitenland dus da zal ook weer niks worden.

zal hier wel blijven volgen om ne keer int WE mee te bollen.
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Yow bike mates, het ritje in Baardegem was prachtig, nbeetje bergop en (ja, vaneigens!) bergaf ! Redelijk wat modder en lekker vettig. Den bike-wash vond ik ma nchaos, ben naar huis gereden langs de millennium route, fietske was toch nog vuil, dus wat extra km's malen, 85 km op de teller vandaag. Fietske is alweer proper en blinkt alweer, kheb hem net te slapen gelegd en netjes ingedekt :-D :-D ; thanks for the ride boys =D> grtz
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

De nachtrit in Zele was zeer leuk ! =D> Ik was verwonderd dat het toch zo goed te doen was om 's nachts met verlichting te rijden. Sommige onder ons waren goed voorzien van verlichting andere minder maar 't was voor iedereen goed te doen.

Volgende weken ga ik last-minut moeten kijken of ik al dan niet kan gaan biken, ik hoop jullie snel nog eens te zien maar 't zou goed kunnen dat het voor volgende maand maar zal zijn.

Ik blijf het forum wel volgen hoor ...
blade
Mountainbiker

Post by blade »

amai :cry: ik heb de laatste 3a5km afgezien #-o mijn 2 benen hallo zeg ik had het zuur [-o<en mijne rug nog last in ze :cry: maar allee ik heb ze toch uit gereden :wink: maar dat was genoeg voor mij :roll: ik ga toch terug moeten beginnen te trainen =D> want anders [-o< maar kom ,,jongens naar waar de zondag het is te HUMBEEK of SINT-NIKLAAS, tja naar steff zal ik wel bellen , ok gunter en beast boy?????
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Kben er volgend weekend niet bij, kga naar Houffalize maar zonder fietske! :( , rustig wandelen met familie, vrouw en kids, ook leuk :^o ! Nu woensdag doe ik nog een stevige wegtraining met de lichtjes op, 'k lijk altijd op een kerstboom met al die pinkende lichtjes :lol: . Rij ze maar, mannen, hopelijk de week nadien, grtz
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Kben er volgend weekend niet bij, kga naar Houffalize maar zonder fietske! :( , rustig wandelen met familie, vrouw en kids, ook leuk :^o ! Nu woensdag doe ik nog een stevige wegtraining met de lichtjes op, 'k lijk altijd op een kerstboom met al die pinkende lichtjes :lol: . Rij ze maar, mannen, hopelijk de week nadien, grtz
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens in Langdorp gaan rijden en moet zeggen sjieke dinges zenne.
Tocht komt in top 3 mooiste tochten, @Gunther mooier als Westel zenne en zwaar amaai mijn benen
600Hm op 60km is toch al wat en allemaal korte steile klimmetjes,.
Binnen 14dagen missch weer naar die streek,Rotselaar namelijk ook mooi heb ik daar horen zeggen.. grtjs iedereen
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ja het was een prachtige rit zondag in Baardegem en het lag er goe vettig bij 47 km op de teller en een gemiddeld van 20.51 goe gereden mannen =D>

Juist een goei valling opgedaan amai gisteren om 20 uur in mijn bed gekropen ,koorts vollenbak geen stem meer,elk spierke in mijn lijf doet pijn en zo mottig als als wat :drunk:

Dus voor zondag zal het nog afwachten worden #-o
Post Reply