Hac 4 of Polar S710

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.

Hac 4 of Polar S710

Poll ended at Sun 07 Mar 2004 18:25

Hac 4
11
58%
Polar S710
8
42%

Total votes: 19

Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Manitou! wrote:
Fluffy wrote:
Kristof. wrote: 3- Het getaffel bij Van Eyck.Als ik iets in mijne kop heb, heb ik het niet in mijn g*t :d (Als er iets bijna op is dient er bij besteld te worden. Dit doe ik ook op mijn werk zodat ik niet zonder val ;) )
Als je verschillende producten bij 1 leverancier koopt, is het soms niet interessant om 1 product dat uitgeput is, te gaan bestellen. Je wacht dan beter tot er verschillende artikels niet meer in voorraad zijn, zodat je een mooiere prijs krijgt door het grote aantal.

't Is niet omdat je iets bestelt, dat je het ook direct krijgt hé. Een verdeler kan ook zonder zitten.
je krijgt meestal een mooie prijs op uw jaar basis wat je daar koopt
dat weet ik van bij mij op het werk
maar bij van eyck zijn er wel meerdere dingen nooit op voorraad
ze kunner er wel reclame voor maken maar het is erdikwijls niet
Jaja, maar je kan moeilijk 1 dooske met 1 artikel laten afkomen hé... Zie je die camion al afkomen... met zo 1 dooske in de laadbak dat van hier naar daar schuift in elke bocht...
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

Hac 4 vandaag aangekomen. Hij voldoet aan alle verwachtingen. Al direct een vraagje: ik heb een paar testjes gedaan, en die allemaal opgeslagen op de PC gezet. Maar hoe krijg ik die er ooit weer af? Een reset doen in menu 1 voldoet niet. Ook de rondetijdfunctie is wel mooi, maar de rondetijden blijven erop staan...
mieke
Mountainbiker

Post by mieke »

Een reset wist je geheugen niet. Zelfs bij een normale batterijvervanging blijft het geheugen bewaard.
Je 'geheugen' wist zichzelf als het vol is (na 64 uur of meer exact 85 Kb). Eenmaal die 64 uur vol overschrijft het telkens de oudste gegevens.
De data op je scherm worden automatisch gewist (en starten terug van '0' telkens je de recordfunctie start (tegelijk UL en LL), met uitzondering van de totale afstand en totale tijdsduur. Die kan je terug op 0 zetten met de aangehaalde reset functie (wat ook de andere waarden op het display wist met uitzondering van de 85 Kb database .
Ward #3
Mountainbiker

Post by Ward #3 »

Hij doet het dus NIET op men motor, harstlagmeting valt uit vanaf dat hij in gang staat. Spijtig, want mijn maat is vandaag tot 196 geweest op een motorcrosstraining en gem. 185, dus je ziet wel he, motorcrossen is ook intensief hoor. Maar ik wil dus ook meten. Vanaf dat ik mijn meter ter hoogte van mijn borst neem, dan meet hij weer. Dus ik zou de meter ergens hoger kunnen bevestigen, maar hoe?
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

@XVM: Zo serieus als maar kan zijn...

De eerste keer dat ik mijn S710 had ...direkt proberen in den auto natuurlijk (net uit de winkel) en die gaf vanalles aan dat er volgens mijn iet was... bleek het de ventilatie van de auto te zijn ... blazers uit en mijn hartslag was terug normaal.

Eric B
polarbear
Mountainbiker

Post by polarbear »

Ward #3 wrote:Dus ik zou de meter ergens hoger kunnen bevestigen, maar hoe?
:drunk:
De hartslagmeter bevestigen aan de helm (verluchtingsgaten) ?
viper
Mountainbiker

Post by viper »

Aan alle bezitters van een gestoorde hartslagmeter. Het is volkomen normaal dat bepaalde meters op tilt slaan als er andere signalen worden ontvangen. Dat kan van alles zijn, bovenleiding van een trein, hoogspanning, niet-of slecht ontstoorde sportmotoren, micro-golf. Ook in een wagen is er verschillende straling. Ik vergeet nog de belangrijkste, namelijk andere borstbanden.

Niet voor niets voor niets heeft Polar gecodeerde banden gemaakt. Hoe goed die HAC ook moge zijn, hij is ontworpen om op het stuur van een fiets te staan, niets anders.
mieke
Mountainbiker

Post by mieke »

Hac heeft hier veel minder last van dan Polar om de eenvoudige reden dat zijn ontvangst/zendbereik beperkt blijft tot max 60 max. Gisteren nog met 2 gaan trainen en telkens we naast elkaar reden mijn vriend zijn Polartje maar piepen en alarmkreetjes slaken door storingen van mijn borstband. En mijn Hac gaf geen krimp. Maar het nadeel van de Hac is dan weer dat als je nogal (erg groot bent, en/of de batterij begint wat te minderen je geen ontvangst meer hebt van je hartslag als je rechtop gaat zitten op je fiets.
Shrek
Mountainbiker

Post by Shrek »

mieke wrote:Hac heeft hier veel minder last van dan Polar om de eenvoudige reden dat zijn ontvangst/zendbereik beperkt blijft tot max 60 max. Gisteren nog met 2 gaan trainen en telkens we naast elkaar reden mijn vriend zijn Polartje maar piepen en alarmkreetjes slaken door storingen van mijn borstband. En mijn Hac gaf geen krimp. Maar het nadeel van de Hac is dan weer dat als je nogal (erg groot bent, en/of de batterij begint wat te minderen je geen ontvangst meer hebt van je hartslag als je rechtop gaat zitten op je fiets.
[-X Dit moet ik toch wel tegenspreken zelle.
Bij mij is het juist andersom als ik met polar 710 en mijn bikemaat met hac 4 kort in elkaars geburen zijn heeft hij het vlaggen want mijn polar pakt zijn signaal gewoon niet aan.... en zijn Hakje geeft de som van ons getweeën.

Welke polartje heeft uwen vriend?
Doggy
Mountainbiker

Post by Doggy »

[/quote]
[-X Dit moet ik toch wel tegenspreken zelle.
Bij mij is het juist andersom als ik met polar 710 en mijn bikemaat met hac 4 kort in elkaars geburen zijn heeft hij het vlaggen want mijn polar pakt zijn signaal gewoon niet aan.... en zijn Hakje geeft de som van ons getweeën.

Welke polartje heeft uwen vriend?[/quote]

Hier moet ik mijn bikemaat gelijk geven, maar moet er wel bijzeggen dat dit niet tijdens het fietsen is. Is wel al voorgevallen voor of na de tocht als ge de hartslagmeter bij u hebt en echt vlak naast mekaar staat. Tijdens het fietsen rij je volgens mij nooit zo dicht dat je elkanders signaal opneemt, allee mijn hakje toch niet [-X ofwel durf ik zo nipt niet rijden #-o
Post Reply