02/11/08 Paal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biestie1
Mountainbiker

02/11/08 Paal

Post by Biestie1 »

Matige toertocht vond ik.
Volgens mij zelfde parkoers als vorig jaar, maar dan andersom gereden.
In de extra lus voor de 45 km, zat heel veel asfalt.
En waarom nog altijd dat kl*testuk door dat broek erin ?? (langs die beek, na ne km of 10).
Denk dat er ook nie veel volk was, eigenlijk weinig tegengekomen, enkel op de Klitsberg was er ineens veel volk ?? Raar.
Bepijling, bevoorrading, fietsstalling was allemaal dik in orde.
js1986
Mountainbiker

Post by js1986 »

Ik reed deze tocht voor de eerste keer en kmoe zeggen dat ik in het begin ook vond dat er veel asfalt in zat erna heb ik er niet meer zoveel op gelet. Wat ik wel vond is dat em zwaar was vooral door de sloten modder vantijd en mij mss wat mispakt om voor de 45 te gaan maar toch altijd mooi eigen tempo gereden.
Voor de rest vond ik de tocht zeker niet slecht te noemen.
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Was een triestige tocht echte typerende VWB tocht voor gepensioneerde.

Paar mooie stukjes... Maar de vele saaie stukken en de lange stukken weg wegen hier niet tegen op. Weinig mountainbike te beleven, het parcours ligt er wel maar als ze het niet weten te benutten.

De pijlen hingen overal voldoende alleen vaak slecht gepositioneerd.
spillie
Mountainbiker
Location: scott yz 1 26 hardtail - canyon nerve al 8.9 29 fully 2014

Post by spillie »

Ik en mijne maat zijn ook de 45km gaan rijden.
En vonden het een mooie toch.
We hebben ons ook geamuseerd op de singel tracks :lol:
Enige min puntje was misschien teveel asfalt,maar was wel goed om te recuperen.Na dat zware modder gedeelte.

grtz
mani
Mountainbiker

Post by mani »

Wij zijn er ook met drie man gaan rijden,en vonden het een goede tocht.
De stukken asfalt waren goed om te recuperen.
Het is zoals overal, je moet ook goedkeuring krijgen om de mooiste stukken te rijden.
Ik vind het goed dat er mensen zijn die tochten inrichten.
Bobbie ik heb weinig gepensioneerde gezien, maar iedereen zal niet zo goed getraind zijn als u. :-D
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Heeft iemand een gps file beschikbaar?
Kon vanmorgen niet uit mijne nest :oops:
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Ik denk dat het altijd dezelfde types zijn die op bijna iedere tocht reclameren. Deze tocht is misschien niet de beste uit het gamma, maar in de gegeven omstandigheden kwam het wel goed uit.
Dat kl*testuk vond ik nu juist iets voor -echte- bikers, en mag er rustig inblijven.

PS: De meeste TT lopen ieder jaar over meestal hetzelfde parcours. Het is niet iedere club gegeven, door alle verschillende instanties, ieder jaar een nieuw parcours uit te stippelen. Redelijk blijven hé!
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Liberodger wrote:Ik denk dat het altijd dezelfde types zijn die op bijna iedere tocht reclameren. Deze tocht is misschien niet de beste uit het gamma, maar in de gegeven omstandigheden kwam het wel goed uit.
Dat kl*testuk vond ik nu juist iets voor -echte- bikers, en mag er rustig inblijven.

PS: De meeste TT lopen ieder jaar over meestal hetzelfde parcours. Het is niet iedere club gegeven, door alle verschillende instanties, ieder jaar een nieuw parcours uit te stippelen. Redelijk blijven hé!
Reclameren ???
Ik hoop dat ge het nie op mijne post had, want anders moet ge toch eens leren lezen wat er effectief staat en niet wat jij wil lezen.
Ivm. die "echte bikers" aheummm... wat is jouw definitie daarvan dan precies ? Als je graag door een modderlaag van 30 cm moet ploeteren om een "echte biker" te zijn, ok dan ben ik er gene :lol:
Blijkbaar mag je tegenwoordig geen eigen voorkeur nie meer hebben voor een bepaald soort parkoers. Erg !
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

wat een gelul hier :oops: .iedereen weet dat in paal stukken straat zitten.wij vonden de rit best leuk niet overal hebben ze bossen zoals in lommel of een teut zoals in zonhoven.ik ben blij dat er mensen zijn die ergens ritten inlassen je gaat je ook vervelen op de mooiste plaatsen als je er elke week een ritje gaat doen.
effe de gegevens 48.2 km . 19.30 avs.
MOOSMAN
Mountainbiker

Post by MOOSMAN »

Tocht was behoorlijk. Een paar leuke singletracks.
Inderdaad... de asfalt was soms wel eens nodig te recupereren.
Veel modder. Ik denk dat Tripper met zijn gemiddelde nog redelijk gereden had. Voor mij waren de laatste 8 km. er te veel aan. Zat echt op mijn tandvlees. Maar een troost.....ik was niet alleen. De bepijling mocht op sommige plaatsen wel wat beter.
Post Reply