02-11-08 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Hallo juist klaar met de laatste werkzaamheden om voor jullie een ongelofelijke dag van te maken =D>

De forumtafel staat gedekt het staat een stuk onder de tent en we hebben een deel moeten buiten zetten (buiten de tent) dus de ene kan binnenzitten de andere op terrras #-o de tent staat wel in de sportzaal :P

Vandaag de 60 km gereden , leg zeker geen strange banden op want je zal niet vergeraken, maar wel je evenwicht kunsten moeten bovenhalen.

Het parcours de eerste 18 km valt goe mee, op het strand wind achter , daarna de duinenstrook 3 km lang en perfect berijdbaar met de vele regen van vandaag net voor de bevoorrading nog een mooi mais veldje #-o

Na 18 km de eerste bevoorrading maar dan begint het ( de lus van Nieuwpoort voor de 40 en de 72 km valt goed mee =D>

Nu kan je best beginnen je kuitjes insmeren want daar krijg je het jaagpad redelijk vettig maar goed berijdbaar, daarna de splitsing voor de 30 en de 40 km.
De 60 en de 70 gaat rechtdoor richting Leffinge eventjes uitblazen en daarna krijg je enkele weiden voorgeschoteld.

25 km van het einde de volgende bevoorrading op weg naar het Schorre parcours zwaar maar goed berijdbaar.

Meer zal ik niet verklappen [-X

De Chouffetocht is overal berijdbaar maar sommige stukken zijn zwaar :lol: het echte mountainbiken zal terug naar boven komen =D>

Daarna een goede bike wash, warme douches een hete hond en een super après =D> :drunk:

tot morgen :wink:
Last edited by leffingenoartje on Sat 01 Nov 2008 23:59, edited 1 time in total.
blomsky
Mountainbiker

Post by blomsky »

Leuk om zoveel info te krijgen!!

Alleen al daarom trotseer ik het slechte weer (dat morgen nu ook weer niet zo slecht zal zijn...) en het "zware parcours". En als het wind achter is op het strand kom ik zeker af!

Tot morgen!!
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

t'is 6 uur in de ochtend en het jeukt al wreed om te mogen aanzetten. Als ik seffens met mijn mûlle in de morre lig zal het wel weer veel minder zijn :P
Enfin, k'heb mijn velo toch maar "genobbynickt" :wink:
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Traxer wrote:
KUBA wrote:Zal normaal morgen ook van de partij zijn tegen 08.00H , misschien eens ne goeiendag zeggen aan het forumtreintje gezien ik na 3 jaar MTB'en en continu volgen van dit forum al geregeld vastgesteld heb via de commentaren dat ik verschillende malen jullie moet ontmoet (lees zien passeren of gepasseerd) hebben zonder te weten wie wie is. :roll:
Misschien ne keer pasfoto op jullie rug kleven met nickname erop :-D :-D

Allez , als ge iemand op het strand of in de duinen zich ziet ingraven met ne stumpjuper met grijze michelin XCR mud's ........ #-o #-o
Allez, k'zal morgen voor de gelegenheid nog eens mijn 'visitekaartje' op mijn rug hangen. Kan je tenminste goeiedag zeggen als je voorbijfietst. :wink:
Van da voorbijfietsen , als het in de duinen is kan het ook gerust al over m'n stuur vliegend zijn da'k passeer om dan onmiddelijk terug achter te liggen #-o :evil:
zoltan
Mountainbiker

Post by zoltan »

Proficiat aan de bepijlers, deze VTT was zoals alle jaren gewoonweg af...
zoltan
Mountainbiker

Post by zoltan »

Proficiat aan de bepijlers, deze VTT was zoals alle jaren gewoonweg af...
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Te Koop: flanellen benen, slechts 1 keer gebruikt...

Prachtige tocht zeg! Bedoeling was de 60km, maar al heel snel op het strand aangevoeld dat deze dag niet de mijne was en beslist om de 40 te doen... Toch nog geprobeerd te genieten van het prachtige parcours en bijna perfecte bepijling. 1 keer verwarring net voor de 2e bev die ook de 1e was... Proficiat Choufkes, volgend jaar beloof ik met een betere vorm te komen zodat ik de lange afstand kan proberen...
scott zot
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race 29 Mtb Pro Winner 29" Race Colnago Clx

Post by scott zot »

Proficiat aan de mensen die hat parcours hebben aangelegd =D> =D>
Heb de 40 km gedaan door gebrek aan tijd
De wegwijzing was goed en de bevoorrading was uitstekend
Chapeau

=D> =D> =D>
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

Samen gestart met emperor ,Davy en Sven (Nijs) alléé
int begin leek het erop want hij was plots uit ons gezichts veld verdwenen
Nu de tocht was prachtig alles was top.
Zeker tot volgend jaar! =D>
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Het zou moeten verboden worden... een MTB club met de naam van een biermerk...
Al klaar met rijden sinds 10u30 (of misschien was thet toch wel ietsiepietsie later) en toch maar tegen 15u30 thuisgeraakt. :drunk:

Het toerken? Een aanslag op de kuiten, niets meer en niets minder. Ik ging voor de 60, maar na dertig kwam de eerste kramp, die ik rustig negeerde. Na een veertigtal was dat niet meer mogelijk. :oops: Na 48 er de brui aan gegeven (donner la pipe a Martin, zoals ze aan de kust zeggen!) en samen met een kleine meute forumbikers even baan-jeanette gespeeld tot in Middelkerke.

Skoon toerken, skoon weerken, flanellen beentjes. :roll:

Tot volgend jaar, Choufkes.
Post Reply