Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Teze wrote:rijdt er iemand van jullie nog in de week? Ik ben van Lebbeke.
zeg" Teze" wanneer gaat ge ne keer rijden :wink: want we zien niks meer van u [-X nu de zondag is het te Baardegem en daar is het goe vettig en veel volk =D> dus laat iets weten he, hoe meer volk hoe beter :drunk:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

En boys ... gaat er morgen nog iemand mee naar Zele de Haloweentocht rijden ??

We (Tim, Kris en Tom) staan om 19u aan de start ... laat me maar iets weten hé !

Voor zondag zal ik het zowieso last minut laten weten, madam eerst goed soigneren zodat ik mee mag gaan :oops: :wink:
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Yow bikers, om welk uur starten we in Baardegem? Vanaf 8 uur kan men vertrekken dus ik denk er tegen dan te zijn. Of doen we half negen? Een extra half uurke soezen tegen de madam geeft warmte voor nen hele vcoormiddag :bounce: T'is al ferm koud, nu nog wat regen en kben helemaal in men sas. :-D Nog getraind deze week mannen? Hoe was de Halloween tocht te Zele? kheb nog nooit een nacht/avond rit gereden, kval zo al genoeg op men gezicht. :-? Grtz
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

beast boy wrote: Hoe was de Halloween tocht te Zele? kheb nog nooit een nacht/avond rit gereden, kval zo al genoeg op men gezicht. :-?
Dik in orde daar in Zele, wij waren er met 11 man.
Da moet ge zeker in de toekomst eens doen zo'n "nightbike". 'k denk trouwens dat er op zondagse TT's meer gevallen wordt dan op zo'n nightbike.
Fantastisch in het donker al die lichtjes. Parcours (de 40 km) en weersomstandighden waren ideaal.
+ nen "verrassende" après.

(nightbiken is zo tof, dat wij zoiets organiseren als "nieuwjaarsreceptie" voor onze club met een gezellige après nadien... :drunk: :drunk: )
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

Hallo

Mijne computer heeft de geest gegeven , dus ben computerloos tot eind volgende week.

Als jullie (Blade of Gunther) iets kunnen laten weten via GSM om welk uur we morgen afspreken om te gaan bollen in Baardegem.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja het was schitterend in Zele, wij waren met zijn vijven.
Mooi parcours, beestige bevoorrading, mooie kisten en dgl in den bos. Een dooie in de vijver en naast den bergaf.

Achteraf nen schitterende aprés met schoon tetten :lol:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

beast boy wrote:Yow bikers, om welk uur starten we in Baardegem? Vanaf 8 uur kan men vertrekken dus ik denk er tegen dan te zijn. Of doen we half negen? Een extra half uurke soezen tegen de madam geeft warmte voor nen hele vcoormiddag :bounce: T'is al ferm koud, nu nog wat regen en kben helemaal in men sas. :-D Nog getraind deze week mannen? Hoe was de Halloween tocht te Zele? kheb nog nooit een nacht/avond rit gereden, kval zo al genoeg op men gezicht. :-? Grtz
jo de "beast boy" wijle zijn er morgen met 5 man en tegen 8.30 zullen we er zijn, maar ik denk dat we de 35km gaan doen want er gaat ne gast mee voor zijn 1e keer , en er zal daar veeeeeel modder zijn :drunk: joepi, tot morgen???
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Zeg Blade ik rij wel den groten toer zelle zelle anders is het de moeite ni vind ik :lol: :lol: ik overhaal je ginder wel

Tot morgen he mannen en het zal er glibberig bij liggen :bounce:
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Ja jongens ,ik zoek het wat verder van huis zenne, in Langdorp namelijk,
Vreed schoon parkours dare,80%bossen minstens en mega veel singletracks.Amuseer jullie allemaal hé.
En zoals jullie zien heb mijn pc weer hé.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

kga deze namiddag Buggenhout Bos gaan onveilig maken :-)
Eerste testje op onverhard; kben eens curieus
Post Reply