zeg" Teze" wanneer gaat ge ne keer rijdenTeze wrote:rijdt er iemand van jullie nog in de week? Ik ben van Lebbeke.
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
En boys ... gaat er morgen nog iemand mee naar Zele de Haloweentocht rijden ??
We (Tim, Kris en Tom) staan om 19u aan de start ... laat me maar iets weten hé !
Voor zondag zal ik het zowieso last minut laten weten, madam eerst goed soigneren zodat ik mee mag gaan

We (Tim, Kris en Tom) staan om 19u aan de start ... laat me maar iets weten hé !
Voor zondag zal ik het zowieso last minut laten weten, madam eerst goed soigneren zodat ik mee mag gaan
- beast boy
- Mountainbiker
Yow bikers, om welk uur starten we in Baardegem? Vanaf 8 uur kan men vertrekken dus ik denk er tegen dan te zijn. Of doen we half negen? Een extra half uurke soezen tegen de madam geeft warmte voor nen hele vcoormiddag
T'is al ferm koud, nu nog wat regen en kben helemaal in men sas.
Nog getraind deze week mannen? Hoe was de Halloween tocht te Zele? kheb nog nooit een nacht/avond rit gereden, kval zo al genoeg op men gezicht.
Grtz
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Dik in orde daar in Zele, wij waren er met 11 man.beast boy wrote: Hoe was de Halloween tocht te Zele? kheb nog nooit een nacht/avond rit gereden, kval zo al genoeg op men gezicht.![]()
Da moet ge zeker in de toekomst eens doen zo'n "nightbike". 'k denk trouwens dat er op zondagse TT's meer gevallen wordt dan op zo'n nightbike.
Fantastisch in het donker al die lichtjes. Parcours (de 40 km) en weersomstandighden waren ideaal.
+ nen "verrassende" après.
(nightbiken is zo tof, dat wij zoiets organiseren als "nieuwjaarsreceptie" voor onze club met een gezellige après nadien...
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Hallo
Mijne computer heeft de geest gegeven , dus ben computerloos tot eind volgende week.
Als jullie (Blade of Gunther) iets kunnen laten weten via GSM om welk uur we morgen afspreken om te gaan bollen in Baardegem.
Mijne computer heeft de geest gegeven , dus ben computerloos tot eind volgende week.
Als jullie (Blade of Gunther) iets kunnen laten weten via GSM om welk uur we morgen afspreken om te gaan bollen in Baardegem.
jo de "beast boy" wijle zijn er morgen met 5 man en tegen 8.30 zullen we er zijn, maar ik denk dat we de 35km gaan doen want er gaat ne gast mee voor zijn 1e keer , en er zal daar veeeeeel modder zijnbeast boy wrote:Yow bikers, om welk uur starten we in Baardegem? Vanaf 8 uur kan men vertrekken dus ik denk er tegen dan te zijn. Of doen we half negen? Een extra half uurke soezen tegen de madam geeft warmte voor nen hele vcoormiddagT'is al ferm koud, nu nog wat regen en kben helemaal in men sas.
Nog getraind deze week mannen? Hoe was de Halloween tocht te Zele? kheb nog nooit een nacht/avond rit gereden, kval zo al genoeg op men gezicht.
Grtz
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja jongens ,ik zoek het wat verder van huis zenne, in Langdorp namelijk,
Vreed schoon parkours dare,80%bossen minstens en mega veel singletracks.Amuseer jullie allemaal hé.
En zoals jullie zien heb mijn pc weer hé.
Vreed schoon parkours dare,80%bossen minstens en mega veel singletracks.Amuseer jullie allemaal hé.
En zoals jullie zien heb mijn pc weer hé.