Deze zomer fiets ik het traject Oslo - Bergen (met oa. Rallervegen, Numedal, adventure trail,...).
Zijn er nog mensen die dit reeds gedaan hebben en hun ervaring kwijt willen?
Heb nog wat praktische vragen ivm. overnachting, treinvervoer, enz.
Dit wordt tevens mijn eerste ervaring met Ryaniar . Toeslag was 25 euro per fiets . Ervaringen met Ryanair (en vooral ivm. fietstransport ) zijn dan ook welkom.
ik ben vorig jaar met Ryanair naar Ierland geweest, geen problemen gehad met de fiets. Voordeel is wel dat ge op de tarmac in Charleroi een oogje in het zeil kan houden. De ground handling daar is niet je dat. Tijdens het afladen bij thuiskomst was ik ze in de gaten aan het houden. Daardoor merkten ze dat dit wellicht mijn fiets was en vroegen ze of ik hem meteen wilde... Tja, waarom niet? Dus ik met mijne velo aan de hand door de douane. Niks te declareren, nee. Die fiets in mijn pollen? HANDBAGAGE :D
Ben terug uit Noorwegen en heb klein stukje van de Rallarvegen gedaan tot in Flam - het was helemaal niet de bedoeling om te MTB'en. Misschien kan ik je wel wat extra informatie gegeven (als je nog niet vertrokken bent tenminste) - laat maar horen wat je wil weten.