02-11-08 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Traxer wrote:
kenny wrote:
Motorbiker wrote:Met al die regen, zal de zee niet te hoog staan om over het strand te rijden?
Ja, iedereen zal op den dijk moeten blijven :lol:
beuh, op den dijk... #-o [-X [-X
I like the beach :bounce:
Misschien moet ik mijn strand-sletsen meebrengen (beter dan geen schoenen zou ik zo zeggen...) #-o
AMG
Mountainbiker
Location: CUBE ltd TEAM is GESTOLEN, CUBE REACTION, COLNAGO Cross World Cup, CANNONDALE FLASH 1, THOMPSON

Post by AMG »

Moustache wrote:
Traxer wrote:
kenny wrote: Ja, iedereen zal op den dijk moeten blijven :lol:
beuh, op den dijk... #-o [-X [-X
I like the beach :bounce:
Misschien moet ik mijn strand-sletsen meebrengen (beter dan geen schoenen zou ik zo zeggen...) #-o
Die drogen ook sneller é, nadien :-D
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Zal normaal morgen ook van de partij zijn tegen 08.00H , misschien eens ne goeiendag zeggen aan het forumtreintje gezien ik na 3 jaar MTB'en en continu volgen van dit forum al geregeld vastgesteld heb via de commentaren dat ik verschillende malen jullie moet ontmoet (lees zien passeren of gepasseerd) hebben zonder te weten wie wie is. :roll:
Misschien ne keer pasfoto op jullie rug kleven met nickname erop :-D :-D

Allez , als ge iemand op het strand of in de duinen zich ziet ingraven met ne stumpjuper met grijze michelin XCR mud's ........ #-o #-o
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

KUBA wrote: Misschien ne keer pasfoto op jullie rug kleven met nickname erop :-D :-D
Image
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

uncle sam wrote: Image
De gelijkenis is spreeeeeekend. :wink:
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

KUBA wrote:Zal normaal morgen ook van de partij zijn tegen 08.00H , misschien eens ne goeiendag zeggen aan het forumtreintje gezien ik na 3 jaar MTB'en en continu volgen van dit forum al geregeld vastgesteld heb via de commentaren dat ik verschillende malen jullie moet ontmoet (lees zien passeren of gepasseerd) hebben zonder te weten wie wie is. :roll:
Misschien ne keer pasfoto op jullie rug kleven met nickname erop :-D :-D

Allez , als ge iemand op het strand of in de duinen zich ziet ingraven met ne stumpjuper met grijze michelin XCR mud's ........ #-o #-o
Allez, k'zal morgen voor de gelegenheid nog eens mijn 'visitekaartje' op mijn rug hangen. Kan je tenminste goeiedag zeggen als je voorbijfietst. :wink:
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Image

Enfin, een goed initiatief moet je steunen...
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Moustache wrote:Image

Enfin, een goed initiatief moet je steunen...
De blik zegt:..... en waar zijn mijn savatten??? :roll: :roll: :roll: :wink: #-o
bougie het genie
Mountainbiker

Post by bougie het genie »

Na het lang twijfelen tussen Zwalm en Middelkerke heb ik dan toch voor jullie rit gekozen. (ben nen groten fan van ip en nere...)Gezien de vele intresse op het forum en de goede commentaren ben ik er zeker van dat dit een ritje is die de moeite waard zal zijn. Tot morgenvroeg dan! :-D
adilo
Mountainbiker

Post by adilo »

Motorbiker wrote:Met al die regen, zal de zee niet te hoog staan om over het strand te rijden?
ja ...we zullen moeten opletten dat hij niet overloopt :lol:
Post Reply