09/11/08 Amougies

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Speedyke
Mountainbiker

Post by Speedyke »

archie bunker wrote:
Speedyke wrote:ja bloso route dus toch de klim prachtige klim zijn er nog zo enekel klimmekes :-D
Loopt de blosoroute over de Schapeberg ? Dat wist ik niet. Maar ik denk niet dat de klim naar de Hotond zoals wij die hebben uitgestippeld 100 % zal gelijk lopen met de blosoroute. Zal er volgende week eens op letten als we aan het uitpijlen zijn.
Of er nog klimmetjes volgen ? En of. Van de Hotond tot de eerste bevoorrading lopen nog drie serieuze beklimmingen, waarvan twee volledig offroad. Nadien volgen er nog enkele serieuze kuitenbijters op de Kluisberg, waarvan een groot gedeelte op offroad. En dan spreken we nog niet over de al kortere stukjes bergop zonder naam die, op het vlakke aanloop gedeelte na, over gans het parcours verspreid liggen.
Bovendien is het platte gedeelte in het begin (+- 9 km) voor meer dan 85 % offroad en zitten daar een paar stukken in die voor geen meter lopen.

alle word wijs toerke dan zondag eens extra trainnen :P
Speedyke
Mountainbiker

Post by Speedyke »

archie bunker wrote:
Speedyke wrote:ja bloso route dus toch de klim prachtige klim zijn er nog zo enekel klimmekes :-D
Loopt de blosoroute over de Schapeberg ? Dat wist ik niet. Maar ik denk niet dat de klim naar de Hotond zoals wij die hebben uitgestippeld 100 % zal gelijk lopen met de blosoroute. Zal er volgende week eens op letten als we aan het uitpijlen zijn.
Of er nog klimmetjes volgen ? En of. Van de Hotond tot de eerste bevoorrading lopen nog drie serieuze beklimmingen, waarvan twee volledig offroad. Nadien volgen er nog enkele serieuze kuitenbijters op de Kluisberg, waarvan een groot gedeelte op offroad. En dan spreken we nog niet over de al kortere stukjes bergop zonder naam die, op het vlakke aanloop gedeelte na, over gans het parcours verspreid liggen.
Bovendien is het platte gedeelte in het begin (+- 9 km) voor meer dan 85 % offroad en zitten daar een paar stukken in die voor geen meter lopen.

alle word wijs toerke dan zondag eens extra trainnen :P
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Speedyke wrote:alle word wijs toerke dan zondag
Dat wordt het zeker.
Bovendien zorgen we andermaal voor een primeur.
Wij hebben recentelijk de toelating gekregen om een lang onverhard stuk te gebruiken dat nog nooit tijdens een toertocht werd gebruikt.
Speedyke
Mountainbiker

Post by Speedyke »

archie bunker wrote:
Speedyke wrote:alle word wijs toerke dan zondag
Dat wordt het zeker.
Bovendien zorgen we andermaal voor een primeur.
Wij hebben recentelijk de toelating gekregen om een lang onverhard stuk te gebruiken dat nog nooit tijdens een toertocht werd gebruikt.
a wijs waar ergesn (mag in prive bericht staan als je nog geheim wil houden)
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Die passage bevindt in het laatste gedeelte van de tocht en situeert zich tussen Escanaffles en Orroir.
Speedyke
Mountainbiker

Post by Speedyke »

ahzo wijs alle tot volgende week of tot later op dit forum
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

Speedyke wrote:ahzo wijs alle tot volgende week of tot later op dit forum
Ik hoop het. Ge zult het u niet beklagen.
Ik zit tot 9.30 uur aan de inscrhijvingen, nadien ga ik helpen op de tweede bevoorrading (normaal met Aquarius).
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

archie bunker wrote:Die passage bevindt in het laatste gedeelte van de tocht en situeert zich tussen Escanaffles en Orroir.
Mag ik eens gokken ? Vorige lente nog een stukske gevonden daar tussen Slaffie en Orroie (enkele km) maar was dan nog teveel overwoekerd (nog niet genoeg quads). Opeens rechtsaf 50m door een boske en dan 2km een spoor volgen door quads gemaakt zodat je uitkomt niet ver van de Pisang Ambonplassen (brugske) ?
Goed dat de Hotondklim langs de Riekestraat er terug in zit , die laatste 50meter , dat neepke zalig voor de sadomasochisten. Moet zeker kunnen in een wintertocht. Ik vond de tocht vorig jaar ook goed maar blijkbaar zoeken jullie dit jaar terug de "hoogten" op . De meeste komen daarvoor wel naar hier in feite. Altijd positief een organisatie met veranderingen. Enig idee van het aantal hm op de 53km ?
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

@ Jodelaitie : goed gegokt, zeker een man uit de streek

Aantal hm : op de 53 km moet dat een goede 800 hm zijn
b@rtm@n
Mountainbiker

Re: tt amougies

Post by b@rtm@n »

[quote="unitas"]neigh veel concurentie op 9/11/2008

ook idegem[/quote]

kom maar naar Amougies zou ik zeggen dat is een echte vtt

Idegem teveel road en ze halen veel te weinig uit hun streek, mij zien ze daar niet meer
Post Reply