02/11/08 Zwalm

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kenny!
Mountainbiker

Post by kenny! »

ik ga ook m'n botten van stal halen vo morgen..
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

iemand kennis van het parcours? véél modder?
molenbiker
Mountainbiker

Post by molenbiker »

tis te doen je zal genieten
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

molenbiker wrote:tis te doen je zal genieten
Tot morgen dan :wink:
mathieu
Mountainbiker
Location: train fiets scott scale 70 wedstrijdfiets scott scal 30

Post by mathieu »

=; je moet zeker geen techniese stukken eruitlaten door het weer en het zal leuk vettig worden :bounce: :bounce: :bounce:
unitas
Mountainbiker

tt zwalm

Post by unitas »

zonder te fietsen op uw smikkel gaan

gisteren op de flanken van de koppenbergweide

hopelijk morgen niet in zwalm
obimaster
Mountainbiker

Post by obimaster »

ik heb deze morgen toch is tot in zwalm gaan kijken. ben met volle moed gestart voor de 35 km. maar ik heb het na de bevoorrading voor bekeken gehouden, teveel modder!!! ik fiets liever dan te voet de hellingen boven te gaan. jammer moest iets droger geweest zijn.
verder was wel alles dik ok.

grtjs
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Prachtig tochtje daar in Zwalm. Ondanks de modder waren de parcours nog goed berijdbaar. Hier en daar eens gedwongen moeten afstappen maar t'viel goed mee.
We waren van plan om de 50 te doen maar na de bevoorrading zijn we overgeschakeld op de 35 om niet als een levend lijk huiswaarts te moeten keren. Met een 44km op de teller was het voor mij ruimschoots voldoende.

De bepijling was prima, bevoorrading was oké ,afspuitplaats was lang aanschuiven (zagen we niet echt zitten) en misschien een tip naar volgend jaar toe.
Bedankt Zwalm en tot volgend jaar. =D> =D> =D> =D>
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

vandaag ook geweest naar zwalm met het gedacht van " zo erg als op de koppenberg cross gisterte zal het wel niet zijn zeker ", helaas vond ik dat het met momenten erger was.

1 keer lek achteraan door ?, onze compagnon uit het oog verloren en de povere bepijling ( als ge kleurenblind zijt is dat niet van de poes ).
Buiten de xtra modderige trails had ik geen verdere problemen en beklom op het gemak elke helling.

Op enkele km's van het einde toch efkes een duik genomen in ene diepe plas " het water was veel te diep #-o :lol: " omdat mijn voorwiel wegsprong op een verkanting.
Voor de rest weinig of geen verschil met de TT die op pinkstermaandag doorging, een povere bevoorrading met heel weinig keuze.

Tot de bevoorrading de 50 km gevolgd en vanaf dan de 25 wat toch nog een 44.28 km en 657 hm's opbrengt.
de douche was lekker warm en ook de halloweenkoek achteraf was lekker.

MaC'Red
bikerLieven
Mountainbiker

Post by bikerLieven »

Prachtig tochtje. Was meer dan een maand geleden dat ik een nog een TT gereden had, althans in Vlaanderen.

Was dus een zware comeback. Alhoewel het mega geregend had, waren er maar een 500 tal meter niet berijdbaar. Dat is nog minder dan 1% voor wie ging voor de 50 km. Wie doet beter met zo'n weer? En toch heb je altijd wat verzuurde mensen die te klagen hebben. ach....

Was zeer vroeg gestart en kon zo genieten van een prachtige lage zon in een schitterende streek. Een mens wordt er zowaar stil van.

Zwalm... a bikers heaven!
Post Reply