Veldrijden
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
ben benieuwd naar morgen en hoe nys het morgen doet (eerst zijn wenkbrauwen nu zijn vinger
)
het cross sezoen is naar mijn mening nu echt op gang gekomen, hoop nog meer cross duivels te zien te krijgen
het cross sezoen is naar mijn mening nu echt op gang gekomen, hoop nog meer cross duivels te zien te krijgen
Kdenkt toch dat we dit seizoen weer maar naar 1 man mogen kijken, en dat zal nys weer zijn, de andere zijn goed (albert en boom) alleen die laatste finesse heeft nys toch maar weerdevil biker wrote:ben benieuwd naar morgen en hoe nys het morgen doet (eerst zijn wenkbrauwen nu zijn vinger)
![]()
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Volgens mij gaan het nog vele mooie crossen worden met onverwachte uitslagen 
Nys met of zonder vinger!!vannoli wrote:Wellens is fini
Is ne goeie crosser maar zijn tijd is voorbij
Sedert hij op Tv gekomen is met zijn serie ,ist maar bergaf gegaan
Trainen en TV en lol maken gaan niet samen
Er zijn er maar 3 en elke week zal de volgorde anders zijn
Nijs,Albert,Boom
Kunnen morgen al zien wie het beste hersteld is
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
gelezen op teletext : nys komt aan de start met twee ingeteepte vingers .
ben er benieuwd naar hoe hij gaat presteren, hoop dat het weer een bittere drie strijd word tussen nys, albert en boom
ben er benieuwd naar hoe hij gaat presteren, hoop dat het weer een bittere drie strijd word tussen nys, albert en boom