01/11/08 RUISELEDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gouden leeuwke
Mountainbiker

Post by gouden leeuwke »

Zal ook paraat zijn maar weet nog niet of ik met de mtb of cyclocross zal rijden alles hangt af van het weer vannacht.Want ze geven regen uit. :^o
FlyingP
Mountainbiker

Post by FlyingP »

Klaar om te vertrekken ziede !!! De goesting is nog ver te zoeken momenteel met dat weer hier maar we gaan ons best doen !!

Mannen en dames tot straks !!!! 8)
faceke
Mountainbiker

Post by faceke »

Spijtig genoeg niet afgekomen met ons 3 vandaag(schijtweer) voor alleen te komen had ik ook geen goesting ,dus zal veur naaste keer zijn. D'er is nog altijd morgen e' :-?
poollover
Mountainbiker

Post by poollover »

Jeeps net terug thuis van de 50 wat een weertje :lol:
Heb er twee woorden voor lekker vettig :drunk:
Anders heel mooie organisatie niets op aan te merken , mooie grote bevooradingen voor elk wat wils =D>
Parcours was echter zoals eerder geschreven een vlam parcour was een goede training voor morgen ( middelkerke )
rocki
Mountainbiker

Post by rocki »

organisatie was echt af =D>

spijtig dat de streek niets te bieden heeft voor mountainbikers
zelfs de stukken in de bossen was eigenlijk gewoon racen
Aragorn
Mountainbiker

Post by Aragorn »

Ook terug van Ruislede. Inderdaad een vettig parcours maar wel mooi om te rijden. Hier en daar toch ietske veel baan maar voor mij gaf het niet want het liep voor gene meter vandaag :oops: :oops:
Elke stamp was er een teveel, de benen wilden echt niet mee. Mijn mede-bikers (en zeker Kris) waren zo braaf om bij me te blijven, merci zulle.
De off-road stroken mochten er wel zijn want door de regenval lag het mooi zompig. Hele goeie bevoorrading (30km) en een prima afspuitinstallatie.
Bepijling was ook goed, de douches waren lekker warm...
Goeie organisatie dus, nu maar hopen dat de benen volgende week meer goesting hebben... [-o<

Grtz Aragorn
lastigen
Mountainbiker

Post by lastigen »

ben terug en ik ben blij
ik heb tesamen met de oudste zoon ( 8 jaar ) de 15 km gereden en hij was supercontent . bedankt voor de aanmoedingen aan het adres van mijn zoon door de vele mountbikers die ons inhaalden =D> =D> =D>
jammer genoeg :oops: vond hij het zo leuk dat ik hem de volgende keer weer mee moet pakken regen of geen regen

:roll:

jammer van het weer
panbiker
Mountainbiker

Post by panbiker »

ook terug van ruislede,in begin een beetje veel baan ,maar in de bossen was toch wel leuk,wat een weer en toch nog veel volk,bevoorrading was tweemaal een buffet =D> =D> ,douche's en afspuitplaats was in orde,jammer dat er nergens een technisch parcourtje was aangelegd met al dat bos,
goede organisatie =D>
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

Oef, 'k heb eindelijk een beetje warm, amaai zeg wat een weertje deze morgen.

Gestart in de veronderstelling de 30 te doen, maar dan toch met mijne domme kop voor de volle afstand gegaan #-o , 'k had blijkbaar beter in mijn mandeke blijven liggen.

Vooral "zone 5" was "hoe vettiger, hoe prettiger", voor de rest prima organisatie, bevoorrading in buffetvorm met alles erop en eraan, vlot om de fietsen af te spuiten en dan een "warm doucheke".
Meer moet dat niet zijn, alleen dat weer.... :evil: :evil:
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Vanmorgen samen met 5 andere clubleden vertrokken voor de 30km. Bijna iedereen vond dit de juiste keuze in zulk st...weer. Bepaalde stroken lagen er toch wel glibberig bij. Uiteindelijk overal goed doorgekomen. Gans de organisatie liep perfect, van inschrijving tot op de'n après. Jammer dat het weer wat roet in het eten gooit, maar MTB is toch nog altijd een wintersport.
lastigen wrote:ben terug en ik ben blij
ik heb tesamen met de oudste zoon ( 8 jaar ) de 15 km gereden en hij was supercontent . bedankt voor de aanmoedingen aan het adres van mijn zoon door de vele mountbikers die ons inhaalden =D> =D> =D>
jammer genoeg :oops: vond hij het zo leuk dat ik hem de volgende keer weer mee moet pakken regen of geen regen

:roll:

jammer van het weer
Lastigen, volgende week zijn er inschrijvingen, je kunt hem mss ook clublid maken. Of ben je bang dat hij beter wordt dan ze'n vader??? #-o

Groeten
geertje :wink:
Post Reply