31/10/2008 Zele (nachttocht)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Al 2 maal aanwezig geweest op deze spectaculaire tocht met de sfeer before & after zeer gezellige tocht ga deze nu laten paseren veel succes aan iedereen gewenst 
- r1sthebest
- Mountainbiker
- Billy_47
- Mountainbiker
- Location: Granville Fuse 1.0 + Scott Spark RC + Scott Scale RC 29
Gisteren genoten van een mooie tocht!
Afwisselend parcours met een tamelijk hoog offroad gehalte, zo goed als geen hoogtemeters
Vlot berijdbaar parcours zonder modder of baggerstroken, echt leuke technische stukken ontbraken wel.
Pijlen goed zichtbaar en goed geplaatst, alhoewel ik de splitsingen niet opgemerkt heb. Deze zijn voor verbetering vatbaar.
Prima parcours en bevoorrading in een echte halloweensfeer.Proficiat aan de organisatoren. Mij zien ze volgend jaar zeker terug.
De cijfers : 43,66km-01u52min-23,1avg-52,8max-56HTM
Afwisselend parcours met een tamelijk hoog offroad gehalte, zo goed als geen hoogtemeters
Vlot berijdbaar parcours zonder modder of baggerstroken, echt leuke technische stukken ontbraken wel.
Pijlen goed zichtbaar en goed geplaatst, alhoewel ik de splitsingen niet opgemerkt heb. Deze zijn voor verbetering vatbaar.
Prima parcours en bevoorrading in een echte halloweensfeer.Proficiat aan de organisatoren. Mij zien ze volgend jaar zeker terug.
De cijfers : 43,66km-01u52min-23,1avg-52,8max-56HTM