02/11/2008 Langdorp

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bonie+kevin
Mountainbiker

Post by bonie+kevin »

Knappe rappe rosse Raf wrote:Ferm filmpke, heeft mij overtuigd toch maar op te staan en me te gaan amuseren. Moet wel op tijd thuis zijn, dus vroeg vertrekken zal de boodschap zijn.

Zeg, wat bedoelen jullie in jullie discussie over bandenkeuze met RR of NN? Voor mij totaal chinees. Ik heb twee set's wielen. 1 met profielbanden (vraag me ni welke) en 1 met slicks bovenkant en profiel zijkant.
Als ik geen modder verwacht steeds met de slicks. Anders de toppen. druk bij toppenbanden voor 2,2, achter 2,5. SLicks steeds voor en achter 2,5.
Waarschijnlijk beginnen er nu een paar te lachen, dus indien iemand voorstellen heeft, laat ze maar komen ;-)

KrrR,
RR is een buitenband van schwalbe: Racing Ralph
NN is ook een buitenband van schwalbe: Nobby Nic

de racing ralph heeft minder profiel dan de nobby nic en is dus minder geschikt bij slecht weer...
Beire
Mountainbiker

Post by Beire »

Ik ga deze keer m'n gezond verstand maar eens gebruiken en thuisblijven :( :( :(
Na een hele week verlof MET koorts :evil: #-o ](*,) lijkt het mij beter om eerst toch wat te recupereren. Spijtig want ik had er graag bijgeweest.

Voor wat de bandenkeuze betreft zou ik toch eerder kiezen voor wat meer profiel, als het wat geregend heeft dan durft het daar plaatselijk wel wat vettig zijn en je zal er ook wel wat blootliggende wortels gaan tegenkomen in de beklimmingen.
PeeTee
Mountainbiker

Post by PeeTee »

Ik denk zowiezo dat een combinatie voor NN en achter den RR een perfecte match is voor het type weertje dat ze meegeven tegen zondag.
druk voor 2.1 achter 2.3, no tubeless [-X .

ik ga er zeker voor de 60km gaan , mijne form van Roc azur marathon zit er nog een beetje in en daar wil ik nog effe van genieten ,zenne :bounce:

greets ,peetee.
Que passa
Mountainbiker

Post by Que passa »

Zoals het hier bezig is, ga ik toch maar de NN achteraan leggen.
grtz
Daim
Mountainbiker

Post by Daim »

t ga vettig zijn...
waar is de tijd dat farmer john nog de scepter zwaaide...
zijn er trouwens nog maar 2 banden op de markt? NN en RR???
nicolasdb
Mountainbiker

Post by nicolasdb »

parcours zal zich wel wat lenen voor vaste (carbon) vork?

grtz and looking forward to it...
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

iemand nog ne laatsten update van de staat van het parcour?
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Aan het weer hier in Westerlo af te gaan...
nat héél nat!
Denkdat de mensen die vorig jaar de Hagelandse chrono hebben meegedaan regelmatig een deja vu zullen hebben...
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Vandaag in buurgemeente westmeerbeek gaan rijden,verschillende "vreemde" pijlen gezien,wrs die van de Goorbikers.
Laat ons zo zeggen: Den asfalt ligt er goed bij, de rest zal veel minder zijn. Denk dat er morgen veel onofficiele leden van ons clubke zullen zijn...Grtz MTB De Slijkfretters
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

bij mijn weten komen de goorbikers toch niet in Westmeerbeek hoor.
Post Reply