Specialized Neoprene S-logo handschoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

mini bergaffer wrote:@Steven: Wat heb je die handschoenen nu eigenlijk betaald als ik vragen mag?
Ik heb 's winters ook zo'n last van koude handen en daarom ben ik hierin wel geïntersseerd.

mb
mojo heeft zo een paar
buiten den afwas doen met mieke, de ronde van vlaanderen, heeft hij die nog niet teveel aangedaan
miss. eens vragen om te gebruiken :wink:

Streets
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Vandaag deze wantjes nog eens uit de kast gehaald. Ze voelden goed, maar eigenlijk was het weer iets te warm om ze goed tot hun recht te laten komen.

Mojo
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Vandaag nog eens getest bij een trainingsritje van ongeveer 2 uur; het was er het perfecte weer voor: wind, smeltende sneeuw enzo en er dus maar es op uit getrokken. Na ongeveer 45 min had ik weeral last van gevoelloze vingers. Het is wel raar dat het altijd de duim, wijs- en fuck-you-vinger van mijn rechterhand is die er meteen last van hebben... Mijn linkerhand is pas beginnen opspelen toen ik bijna thuis was... Dus weer niet goed bevonden... :(

De enige die ik nog niet getest heb zijn de Lobsters van Assos... Zal me al een paar bestellen...
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Ik heb de mijne ook eens bovengehaald en inderdaad, vandaag kwamen ze volledig tot hun recht. Geweldig.

Mojo
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Mojobiker wrote:Ik heb de mijne ook eens bovengehaald en inderdaad, vandaag kwamen ze volledig tot hun recht. Geweldig.

Mojo
Heb je graag een tweede paar als reserve? :roll:
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Herder Steven wrote:
Mojobiker wrote:Ik heb de mijne ook eens bovengehaald en inderdaad, vandaag kwamen ze volledig tot hun recht. Geweldig.

Mojo
één keer gebruikt en dan wegdoen :cry:
ben je zeker dat het slapend gevoel net te wijten is aan te kleine handschoentjes?

als ge ze wegdoet?
name it

Streets
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Herder Steven wrote:

Mojo
Van de verniet, want anders komt het er niet. 8)

Mojo
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

5 euro en nen nacht mee katrien?
Steven vd Eynde
Mountainbiker

jimi wrote:5 euro en nen nacht mee katrien?
10 Euro, kapookes kosten meer dan je denkt... :wink:
hb
Mountainbiker

Post by hb »

Gister deze handschoenen gehaald omdat mijn bbb windbreaker niet meer afdoende bleek [was hier -4 ].
Vanochtend 1,5 uur gefietst met als gevolg zweethanden bij thuiskomst .
Het was vanmorgen -8 , ik ben er dus tevreden over.
Post Reply