01/11/08 Ieper

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

den dirk wrote:
uncle sam wrote:
den dirk wrote:Dus moet je een combinatie maken van deze paden en het beste eruiit halen, denk in onze vorige organisaties telkens goed geslaagd te zijn. Weet het me achteraf eens te vertellen voor de editie 2008.
Ieder zijn idee over een georganiseerde mountainbike toertocht (waar ik toch iets meer verwacht dan de reeds plat gereden bestaande bl....)

tot tonne
Dan wacht ik op jou organisatie
Je antwoord is al even cliché als jullie parcours...
zucht
delsolke
Mountainbiker

Post by delsolke »

uncle sam wrote:
den dirk wrote:
uncle sam wrote: Ieder zijn idee over een georganiseerde mountainbike toertocht (waar ik toch iets meer verwacht dan de reeds plat gereden bestaande bl....)

tot tonne
Dan wacht ik op jou organisatie
zucht
wat verwacht jij dan van parcours? je kan moeilijk een nieuwe weide openleggen hé ^^ het is nrml dat veel offroadstukken terugkeren en herkenbaar worden :) wat moet ik dan zeggen ? kwoon in kemmel , ken de streek helemaal vanbuiten
Jason B
Mountainbiker

Post by Jason B »

onderschat de sam zijn parcourskennis niet waar da we met hem allemaal gezeten hebben int heuvelland ik vraag het me nog af waar hij het blijft vinden

maar in alle geval ik kom ook af

welliswaar weinig nieuws maar tblijft toch schoon en hier en daar brei ik er wel zelf een xtra stukske aan
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

delsolke wrote:
uncle sam wrote:
den dirk wrote: Dan wacht ik op jou organisatie
zucht
wat verwacht jij dan van parcours? je kan moeilijk een nieuwe weide openleggen hé ^^ het is nrml dat veel offroadstukken terugkeren en herkenbaar worden :) wat moet ik dan zeggen ? kwoon in kemmel , ken de streek helemaal vanbuiten
Kom we gaan ier ni blijven over zeveren, er ga toch niks veranderen.
Sommige organisaties proberen jaarlijks iets vernieuwend te doen aan hun parcours, andere oorden, nieuwe wegels (prive), shortcuts, etc.
Andere organisaties zijn content met hetgeen er voorhanden ligt en wijken niet tot weinig af wat er ooit in elkaar geboxed is (...). Zo zie je maar dat iedereen zijn eigen mening heeft en op zijn manier de mtb sport aantrekkelijk wil maken. Binnen enkele jaren zul je wel anders piepen en wie weet mijn mening delen. :oops:

Geniet maar van de tocht, zal geen probleem zijn me dunkt!
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

is er een hoogte profiel beschikbaar?
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

MacMan wrote:is er een hoogte profiel beschikbaar?
Image
rdecoene
Mountainbiker

Post by rdecoene »

Inderdaad, zoals hier voor mij vermeld staat is het jammergenoeg wel waar.
Ik las overlaatst in de krant, dat Heuvelland nog meer gaat verstrengen op WEL/NIET toegelaten voor mountainbikers. Jammer... maar ik denk dat we daar niet veel aan zullen kunnen doen.

Toch zal ik komen... het is een goede tocht om de spieren in de benen te houden!!

Tot dan allemaal!
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Hoe ligt het parcours er bij? Al vettig genoeg om m'n Nobby Nic's op te leggen of leg ik een bandje op met wat minder profiel in 't midden?
Coppi
Mountainbiker

Post by Coppi »

Normaal gezien ben ik weer terug van de partij. Vind wel al dat gezift over het parkoers wel een beetje erover. Indien een parkoers me niet voldoed of kan bekoren ga ik op een ander, punt. Natuurlijk zijn de streken en de plaatsen heel verschillend hoe je een parkoers kan opbouwen. Als ik met iets niet op dezelfde golflengte zit meld ik dit ook aan de betrffende organisatie ( zie hier onder ) maar zij zijn nog altijd vrij om daar mee rekening te houden, moet mogelijk zijn.
Ben verleden week zondag gestart in Warchin, doet eens goed om iets anders dan de gekende paden te berijden, maar toch zal ik hier starten in Ieper.
Wat mijn vraag betreft, na de rit is de wasplaats weer voorzien in die kleine voetbal-kleedkamers? Jammer want laatst was het toch weer in de sporthal?
Sportieve groeten,
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Coppi wrote:Wat mijn vraag betreft, na de rit is de wasplaats weer voorzien in die kleine voetbal-kleedkamers? Jammer want laatst was het toch weer in de sporthal?
Sportieve groeten,
yep, het worden terug de voetbal kleedkamers, de betere ingerichte kleedkamers binnen in sporthal stellen ze enkel ter beschikking als de andere niet vrij zijn voor buiten sporten. Toch heb ik er nog nooit klachten gehoord van koud water of te druk. Zal proberen de cabines van scheidsrechters ook ter beschikking te krijgen om naast de 4 doucheruimten extra ruimte te voorzien.

Dirk
Post Reply