02-11-08 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

cowboy peter wrote:
tom_xt wrote:vraag richtin organisatoren naar aanleiding van mijn laatste rit:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 058#771058

Kan er voor het gedeelte op de schorre gezorgd worden voor een mat op de houten bruggetjes?
Momenteel ligt er 1 mat op een bruggetje (denk door de beachbikers gelegd).

Nu is het al behoorlijk glad, maar als er zondag nog eens x aantal personen over het bruggetje rijden en elk laat wat modder achter ...

grtz
oplossing is nochtans simpel: mooi recht rijden, niet veranderen van richting, en niet remmen of accellereren
Heb daar vorig jaar iemand een alternatief zien nemen... naast het bruggetje... #-o
Tom_xt
Mountainbiker

Post by Tom_xt »

cowboy peter wrote: oplossing is nochtans simpel: mooi recht rijden, niet veranderen van richting, en niet remmen of accellereren

en toch viel ik #-o

mja een ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

Ik kom af ,voorlopig met 3companen maar
der zullen er nog bijkomen!
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

deurbieter wrote:Ik kom af ,voorlopig met 3companen maar
Kzoe wel wiln, mo kwete begot nie wa voor banden ik moe leggen... De keuze tussen (allen schwalbe): Supermoto, Nobby Nic 1.8, Black Shark 1.5... Maar als ik het goe versta, ga ik met die Muds mij op het strand ter plekke ingraven... Of nie?
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

tom_xt wrote:vraag richtin organisatoren naar aanleiding van mijn laatste rit:
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 058#771058

Kan er voor het gedeelte op de schorre gezorgd worden voor een mat op de houten bruggetjes?
Momenteel ligt er 1 mat op een bruggetje (denk door de beachbikers gelegd).

Nu is het al behoorlijk glad, maar als er zondag nog eens x aantal personen over het bruggetje rijden en elk laat wat modder achter ...

grtz
Inderdaad die bruggetjes zijn levengevaarlijk en kunnen er heel glad bijliggen, voorzichtigheid is hier geboden, maar het is ook de biker zelf die moet opletten he. Ook ik heb daar eens apetoeren moeten uithalen om niet onderuit te gaan, ik had geluk , hoe ik toen op de fiets bleef en tijdig snel een voetje bij kon zetten en verder fietsen ???

Die mat komt waarschijnlijk van de politie, die richtten daar vorige vrijdag het belgisch kampioenschap voor flikken in, pittig wedstrijdje heb ik gehoord. Ook de gekleurde boomwortels zijn hun werk

als er zal er evenhard zal gereden worden op deze tocht als er hier over gesproken wordt =D> =D> =D> , da zal wa geven, k zal best mijn achteruitkijkspiegels monteren, zodat ik nie teveel in de weg rij #-o #-o #-o

De langenavondbikers zullen in ieder geval met een mooie groep zijn, waarschijnlijk zullen er verschillende wagonnetjes vertrekken tussen 7.30 en 8.30, de liefhebbers pikken gewoon aan en we maken er een fijne tocht van ( 72km voor minder komen we nie) , we maken er ook een marathon-après van, ook daar mag er aangepikt worden aan onze trein ( hoemeer wielen hoemeer ,.... :drunk: :drunk: :drunk:
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

De parcourbouwer van dienst op de Schorre start vandaag met de bepijling =D>

Heb het eens nagevraagt i.v.m. met de brugjes hij zal het parcours bouwen zodanig dat je de brugjes recht moet oversteken en indien nodig zal hij matten op de brugjes leggen =D>

De wind zal zondag vanuit het Oosten zijn dat wil zeggen op het strand de wind in je kont =D>
Maar dat zal blazen zijn op het jaagpad met de wind op de freize #-o . daarna enkele km's uitblazen voor al de afstanden en daarna de finale, het mtb parcours van Middelkerke voor de 30 en 40 km en het Schorre en vernieuwde stuk "het stadrandbos" voor de 62 en 72 km

Nogmaals herhalen vergeet de lus in Nieuwpoort niet voor de 41 en de 72 km

Van zodra ik meer nieuws heb zal ik het vermelden :roll:
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

jammer genoeg niet van de partij, een weekendje ardennen...

wie twijfelt, middelkerke is een aanrader!!!!
deurbieter
Mountainbiker

Post by deurbieter »

Emperor of the Mud wrote:
Kzoe wel wiln, mo kwete begot nie wa voor banden ik moe leggen... De keuze tussen (allen schwalbe): Supermoto, Nobby Nic 1.8, Black Shark 1.5... Maar als ik het goe versta, ga ik met die Muds mij op het strand ter plekke ingraven... Of nie?
Ik rij in ieder geval met m'n super moto's , k'denk dat het parkoer
anders zal droog liggen, dus dat kan geen probleem zijn.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

Emperor of the Mud wrote:
leg maar NN (niet te veel druk 2.0 bar en wat bijvullen na eerste bevoorrading) want in de schorre tussen de boomkes met supermoto zou wat geven
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Even het weer voor zondag zitten bekijken:
min 6°C | max 12°C |
15% kans op neerslag
Betrokken weer
windsnelheid 18 km/u
windrichting NO
aantal uren zon 0 u
Zon op 07:38
Zon onder 17:25

Ziet er best goed uit :bounce:
Het wordt mijn laatste ritje voor een weekje rust.
Dus nog eens doorduwen en dan de riem eraf tot de 11de.
7u45 zal ik present zijn.
Post Reply