Mijn achillespees vraagt nu ook een tweetal weken rust. Het zal dus blijven bij niks doen en met den otto naar het werk.
Mojo
Post by mini bergaffer »
Zou toch eens naar den oogarts gaan ze Streets.Streets wrote:
@kris vds.
er mist nog steeds een pijltje aan het klein veldwegje, om vanuit wayenberg naar 'dhelle te rijden.
streets
Wij rijden een verbroederingsrit met een club uit Kortenberg te Kortenberg. Wat we gaan rijden is ook steeds terug te vinden in onze "kalender" op onze site www.strafinbergaf.beDr.Gonzo wrote:Is het de toerrit van Kalmthout die jullie gaan rijden zondag?
awel dat vind ik nu eens een schoon initiatief se!Mojobiker wrote:Geachte Mtb'er of mtb'er in spé, bikende Opwijkenaar,
Om iedereen terug wat aan het biken te krijgen en omdat het niet evident is om van de eerste keer onmiddellijk 40km mee te biken, zouden we met Straf in Bergaf graag beginnen met "initiatie ritten".
Dit houdt in dat we iets later vertrekken als de grote tros, namelijk 10u00 aan de O'Cool te Droeshout. Dit om een tocht van om en bij de 20km te maken op een gezapig tempo. En achteraf ne pot pakken met de groten tros.
Deze dag dient als try out, bij overweldig succes, gaan we dit fenomeen zeker herhalen.
Afspraak dus: 16 november om 10u00 aan den O'Cool voor een rit van 20km.
Zij die al zeker komen, mogen me dit al laten weten.
Met sportieve groeten en tot dan,
Davy