02/11/08 Zwalm
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
MC Annabelle wrote:MC Jo wrote:MC's
Zwalm is een streek waar ik nog niet gemountainbiked heb. (Wel al onnozel gereden vroeger met de RVV-routes.) Bij deze zou ik volgend weekend deze willen rijden.
Same time : 8u30 daar om tegen 8u45 te vertrekken (voor de "trage" MC's/S-bikes)
1) MC Jo
2) MC Werner
3) MC Jan
4) MC Annabelle (normaal gezien toch)
5) MC Anthony (aangezien de snelle te snel zijn)
Rappe MC's/S-bikes :
1)KDN (normaal gezien toch)
Ik heb net de commentaren van vorig jaar gelezen en het schijnt de moeite te zijn. "Baggeren" is een woord die veel terugkomt (nu weet ik niet of het de dagen/weken voordien al veel geregend had) en er waren 750 HM op de 50 km.
Ik denk daar te starten, maar, aan de hellingen te zien die bedwongen worden, dan waarschijnlijk op de 35.
Mischien leuk om voordien van de parcoursbouwers te vernemen in welke staat het parcours zich bevindt?
Ik denk daar te starten, maar, aan de hellingen te zien die bedwongen worden, dan waarschijnlijk op de 35.
Mischien leuk om voordien van de parcoursbouwers te vernemen in welke staat het parcours zich bevindt?
- nielske111
- Mountainbiker
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
MC's
Zwalm is een streek waar ik nog niet gemountainbiked heb. (Wel al onnozel gereden vroeger met de RVV-routes.) Bij deze zou ik volgend weekend deze willen rijden.
Same time : 8u30 daar om tegen 8u45 te vertrekken (voor de "trage" MC's/S-bikes)
MC Jan valt af
1) MC Jo
2) MC Werner
3) MC Annabelle (normaal gezien toch)
4) MC Anthony (aangezien de snelle te snel zijn )
Rappe MC's/S-bikes :
MC Jan valt af
1) MC Jo
2) MC Werner
4) MC Anthony (aangezien de snelle te snel zijn )
Rappe MC's/S-bikes :
- J.E.
- Mountainbiker
MC Jo wrote:MC's
MC Jan valt af
1) MC Jo
2) MC Werner
4) MC Anthony (aangezien de snelle te snel zijn)
5&6) MC's Elke & Joris (normaal gezien)
Rappe MC's/S-bikes :
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
MC's
Sorry guys. MC Werner en MC Jo zeggen af. We zijn iets vergeten. Ons vrouwen houden ons aan een afspraak die we over het hoofd gezien hebben. Vermits we vroeg thuis moeten zijn, gaan we een uurtje of 2 op technische/zwarte piste van Geraardsbergen gaan rondhossen.
1) MC Annabelle (normaal gezien toch)
2) MC Anthony (aangezien de snelle te snel zijn)
3&4) MC's Elke & Joris (normaal gezien)
Rappe MC's/S-bikes :
Sorry guys. MC Werner en MC Jo zeggen af. We zijn iets vergeten. Ons vrouwen houden ons aan een afspraak die we over het hoofd gezien hebben. Vermits we vroeg thuis moeten zijn, gaan we een uurtje of 2 op technische/zwarte piste van Geraardsbergen gaan rondhossen.
1) MC Annabelle (normaal gezien toch)
2) MC Anthony (aangezien de snelle te snel zijn)
3&4) MC's Elke & Joris (normaal gezien)
Rappe MC's/S-bikes :