Het plezantste zit er dus niet meer bij, da's spijtig.
Vermits de meerderheid daar schrik van heeft en vermits de meerderheid meestal wint.. zullen we er ons maar bij neerleggen ( liefst niet letterlijk natuurlijk ).
02/11/08 Kampenhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Er zijn momenteel werken aan de Haachtsesteenweg op kritieke plaatsen ivm de toegang naar de sporthal.
Mijn vraag is aan de inrichters om wat informatie te geven via dit topic over hoe we er geraken met de auto zonder er een heisa van te maken voor alle deelnemers en bewoners rondom de sporthal of toegangswegen.
Misschien is het ook mogelijk om wat info of pijlen langsheen de Haachtsesteenweg op zondagmorgen. Dit komt jullie organisatie ten goede alsook de bewoners rondom dit evenement en ons.
Mijn vraag is aan de inrichters om wat informatie te geven via dit topic over hoe we er geraken met de auto zonder er een heisa van te maken voor alle deelnemers en bewoners rondom de sporthal of toegangswegen.
Misschien is het ook mogelijk om wat info of pijlen langsheen de Haachtsesteenweg op zondagmorgen. Dit komt jullie organisatie ten goede alsook de bewoners rondom dit evenement en ons.
- crazy rush
- Mountainbiker
Post by crazy rush »
ik vindt dat ook spijtig want ik vloog er vorig jaar gewoon doorjaro wrote:Het plezantste zit er dus niet meer bij, da's spijtig.
Vermits de meerderheid daar schrik van heeft en vermits de meerderheid meestal wint.. zullen we er ons maar bij neerleggen ( liefst niet letterlijk natuurlijk ).
maar ja iedereen heeft geen super canondale zoals die van mij!!
in ieder geval ik ga zekers komen vorig jaar een topdag gehad
dikke fun dat wil ik niet missen
-
fonzarelie
- Mountainbiker