Scherpenheuvel- Hapert op 26 oktober

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

@Tronn : was toch een pak minder stuiteren dan Butchenbach denk ik :lol:
misschien helpt het als ge uw banden niet zo hard zet :wink:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="chico"]ik lees daar van die zaken op het forum en daar zijn jongens die blijkbaar verschrikkelijk hard kunnen rijden........
[/quote

Kzou ook mijne fiets in het kanaal smijten en ermee stoppen :wink:
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

Haalde dit alleen maar aan om te zeggen dat er verschillende mensen andere wegen namen. Dit ging niet over mij.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

tronn wrote:
Griet wrote:
Hemd wrote:Blijkbaar een lagerugpijngevoelig parkoertje daar :lol:.
Ja .............we zijn hier niet alleen precies :wink:
Nee Griet zeker niet.... 't was inderdaad een vrij "hobbelig" parcour zeker naar 't einde toe... voel 't nog steeds de pijn in mijn onderrug.... :cry:
maar ja hoe steld "Sunn xtreme" 't ook weer "NO PAIN NO GAIN!!" !!
morgen zijn we de pijn weer vergeten... en zit er weer wat extra poeier in de benen voor de volgende MTB uitdaging (o)
Helemaal mee akkoord.........dat is nog eens gesproken seh !!!=D> :wink:
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

bidonhouder1 wrote:Haalde dit alleen maar aan om te zeggen dat er verschillende mensen andere wegen namen. Dit ging niet over mij.
Chico was even de weg kwijt :wink: waarschijnlijk wat snel gelezen, maar hij bedoelt het wel goed.
allenzins is die binnendoorrijder uitgenodigd door hem :P
tronn
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Post by tronn »

sunn xtreme wrote:@Tronn : was toch een pak minder stuiteren dan Butchenbach denk ik :lol:
misschien helpt het als ge uw banden niet zo hard zet :wink:
Butchenbach was inderdaad 'n pak erger
Daar heb je wel gelijk in ....mijn banden...tzzzz... ik had ze inderdaad weeral iets te hard staan.... :-?
Ge kent mij onderhand wel he..... Ik had zo iets van... waarschijnlijk veel verhard erbij 'k zal er maar genoeg opzetten, in de éérste helft van de rit heb ik daar vast een beetje voordeel uitgehaald in de 2 de helft enkel rugpijn haha #-o
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Zou bij mij ook wel es het geval kunnen zijn, had ze ook iets harder staan dan anders omdat ik dacht van..hier gaat veel asfalt aantepas komen. Ochja, zodra ik van de fiets stapte was het voorbij.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

@Tronn : ge moet die 'tubekes' is proberen van mij :lol: smal en hard
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Weet iemand waar dat ge den uitslag kunt vinden van de tombola (van de startbandjes).

Ik ben extra goed gezegend dus wie weet hebben ze hierboven gezien dat ik nog wel ne extra bike kan gebruiken. :wink:
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

Post Reply