misschien helpt het als ge uw banden niet zo hard zet
Scherpenheuvel- Hapert op 26 oktober
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
@Tronn : was toch een pak minder stuiteren dan Butchenbach denk ik
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
[quote="chico"]ik lees daar van die zaken op het forum en daar zijn jongens die blijkbaar verschrikkelijk hard kunnen rijden........
[/quote
Kzou ook mijne fiets in het kanaal smijten en ermee stoppen
[/quote
Kzou ook mijne fiets in het kanaal smijten en ermee stoppen
- bidonhouder1
- Mountainbiker
Post by bidonhouder1 »
Haalde dit alleen maar aan om te zeggen dat er verschillende mensen andere wegen namen. Dit ging niet over mij.
-
Griet
- Mountainbiker
Helemaal mee akkoord.........dat is nog eens gesproken seh !!!=D>tronn wrote:Nee Griet zeker niet.... 't was inderdaad een vrij "hobbelig" parcour zeker naar 't einde toe... voel 't nog steeds de pijn in mijn onderrug....Griet wrote:Ja .............we zijn hier niet alleen preciesHemd wrote:Blijkbaar een lagerugpijngevoelig parkoertje daar.
![]()
maar ja hoe steld "Sunn xtreme" 't ook weer "NO PAIN NO GAIN!!" !!
morgen zijn we de pijn weer vergeten... en zit er weer wat extra poeier in de benen voor de volgende MTB uitdaging
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
Chico was even de weg kwijtbidonhouder1 wrote:Haalde dit alleen maar aan om te zeggen dat er verschillende mensen andere wegen namen. Dit ging niet over mij.
allenzins is die binnendoorrijder uitgenodigd door hem
- tronn
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er
Butchenbach was inderdaad 'n pak ergersunn xtreme wrote:@Tronn : was toch een pak minder stuiteren dan Butchenbach denk ik![]()
Daar heb je wel gelijk in ....mijn banden...tzzzz... ik had ze inderdaad weeral iets te hard staan....
Ge kent mij onderhand wel he..... Ik had zo iets van... waarschijnlijk veel verhard erbij 'k zal er maar genoeg opzetten, in de éérste helft van de rit heb ik daar vast een beetje voordeel uitgehaald in de 2 de helft enkel rugpijn haha
-
Sunn Xtreme
- Expert
- bidonhouder1
- Mountainbiker