denk het jaSophie17 wrote:ja, ik denk dat hij met een thompson rijdt klopt da?
11/11/08 WERVIK
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
jaja davy ;tis em .er staan al filmkes(links) op de brigands-site.En we zulle alle brigandsbikers eens wakker maken om naar wervik te komen;die die er vorig jaar waren weten dat in orde was en komen terug.
ps
zijn er nog blokjes kaas bij de leffe dit jaar.
ps 2
spiermassa heeft zijn thompson opstal gezet om zijne scott te verslijten deze winter.
ps
zijn er nog blokjes kaas bij de leffe dit jaar.
ps 2
spiermassa heeft zijn thompson opstal gezet om zijne scott te verslijten deze winter.
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
Awel, 'k zal Zwevezele eens laten voor wat het is en het wordt dit jaar Wervik en Sophie !Sophie17 wrote:Ge zijt meer dan welkom Brigandbikers!!davy wrote:In het verleden heb ik al enkele edities gereden en ik heb ook aan enkele niet deelgenomen.
Maar deze keer heb ik wervik genoteerd.![]()
Ik hoop nog een groot deel Brigandsbikers te overtuigen om mee te komen.![]()
Dat de tocht in orde zal zijn dat weet ik wel want ik heb al verscheidene raketmannen gesproken en allen dragen ze hun tocht een warm hart toe.![]()
Ik ban al benieuwd naar het parcours in Frankrijk dat ze aanbieden.
- RidingButcher
- Mountainbiker
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ewel loperke als ex Wervikaan wet ik das ze niet zullen opkijken naar mijn leffeprestaties ,ze zijn daar meer gewoon .maaar ik weet dat dit een pracht tour wordt en een perfecte organisatie. mijne camera zal paraat staan.En moest het misgaan in den aprés ;adressen genoeg in wervik om te ontnuchteren.
ps straks denken ze hier op den forum dak ne alkolieker ben;maar eerst biken hé en dan den dorst lessen.
ps straks denken ze hier op den forum dak ne alkolieker ben;maar eerst biken hé en dan den dorst lessen.
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Kasseikes zitten er genoeg in. Hier en daar wa korte strookskes, maar het koninginne-stuk is wel de strook van Bondues: 1,5km, licht bergop. Zeker niet te geweldig aan beginnen! heb er daar al veel zien 'parkeren'RidingButcher wrote:Count me in. Zitten er ook kasseikes in???
En op de groten tour: de strook van Neuville (in slechte staat, maar wel niet zo lang)