Tot dan!
Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
Is er toevallig iemand die zich eens gaat testen in de winterduatlon van Reusel? 15/60/7.5. ik ben alvast ingeschrijft
naar het schijnt ook een niet te versmaden duatlonneke.....
grtz,
schoep

grtz,
schoep
-
Griet
- Mountainbiker
Yep....ik ben daar dan ook.superschoep wrote:Is er toevallig iemand die zich eens gaat testen in de winterduatlon van Reusel? 15/60/7.5. ik ben alvast ingeschrijftnaar het schijnt ook een niet te versmaden duatlonneke.....
![]()
grtz,
schoep![]()
't Is inderdaad een vrij zwaar parcour, ..... vorig jaar toch.
Zuigende ondergrond.......ik heb er geen ander woorden voor.
Technisch is 't zeker niet.
Vorig jaar gestopt na het mtb'ken.........door een foutje van de organisatie......ze hadden me onderweg verteld dat je om 16u30 binnen moest zijn van 't mtb'ken om dan de laatste 7,5 km te mogen lopen.
Dat haalde ik niet meer.
Maar bij de wissel aangekomen vertelden ze me dat ik nog tot 17u de tijd had.
Ik mocht van de organisatie nog wel vertrekken maar ik had die laatste km niet meer op 't parcour gedaan en dan houdt het voor mij ook op.
Eerlijk is eerlijk èh.
Dees jaar hebben ze me niet meer.
- superschoep
- Mountainbiker
- Location: Canyon cfsl 8.9,merida tfs900, planet-x road bike, planet-x stealth TT-bike
Post by superschoep »
miljaar zeg, das ook balen! en van dieje zuiggrond ken ik maar al te goed, dat komen we hier op vele tt's in de streek tegen ( streek van Ninove) vooral tussen de maisvelden.
. Ik ben benieuwd naar wat ik er daar ga van terrecht brengen, alleszinds een van de zwaardere wedstrijden dit jaar denk ik. weet jij soms of er ergens een deelnemerslijst te vinden is en info ivm cut-off tijden enz.... tnx
grtz

grtz
-
Devils Red
- Mountainbiker
Post by Devils Red »
hallo,
Maadag stonden er 4 helronden op het programma. Het lag er verschrikkelijk bij, van de ene plas in de andere. En tijdens ronde 2 kreeg ik nog een serieuze stortbui over me.
Maar had een heel goed gevoel en heb zelfs na 4 helronden ( weliswaar op het gemakske) nog een groene blosolus bijgedaan ( die was puur voor de fun
).
Ik had voordien nog geen 100 km op Mtb gezeten en nu plotsklaps in helse omstandigheden 120 km. Dat zullen ze 'de magie van de hel' noemen zeker.
Heb altijd zitten hopen op droog weer de week voor 21 december, maar nu begin ik te twijfelen. Misschien is het wel leuker er een echt helparcours van te maken.
Wie zeker ook voor zon parcours staat te springen is mijn fietsenmaker.
Na de tocht waren mijn remblokken gewoon helemaal " opgefret".
Moraal van het verhaal : Finishen in de Hel wordt stilaan realistisch.
Gegroet.
R.
Maadag stonden er 4 helronden op het programma. Het lag er verschrikkelijk bij, van de ene plas in de andere. En tijdens ronde 2 kreeg ik nog een serieuze stortbui over me.
Maar had een heel goed gevoel en heb zelfs na 4 helronden ( weliswaar op het gemakske) nog een groene blosolus bijgedaan ( die was puur voor de fun
Ik had voordien nog geen 100 km op Mtb gezeten en nu plotsklaps in helse omstandigheden 120 km. Dat zullen ze 'de magie van de hel' noemen zeker.
Heb altijd zitten hopen op droog weer de week voor 21 december, maar nu begin ik te twijfelen. Misschien is het wel leuker er een echt helparcours van te maken.
Gegroet.
R.
-
Griet
- Mountainbiker
Ik kan ook niet direct ne deelnemerslijst terugvinden maar dit is alvast de site waar je wat info kan vinden http://www.avr69.nl/superschoep wrote:miljaar zeg, das ook balen! en van dieje zuiggrond ken ik maar al te goed, dat komen we hier op vele tt's in de streek tegen ( streek van Ninove) vooral tussen de maisvelden.. Ik ben benieuwd naar wat ik er daar ga van terrecht brengen, alleszinds een van de zwaardere wedstrijden dit jaar denk ik. weet jij soms of er ergens een deelnemerslijst te vinden is en info ivm cut-off tijden enz.... tnx
grtz![]()
Ben al wel ingeschreven maar nog niet betaald, dat kun je daar ter plaatse ook nog doen.
De Hel heeft idd nood aan helse weersomstandigheden.Devils Red wrote:hallo,
Maar had een heel goed gevoel en heb zelfs na 4 helronden ( weliswaar op het gemakske) nog een groene blosolus bijgedaan ( die was puur voor de fun).
Gegroet.
R.
De afgelopen 2 edities waren in "zomerse" omstandigheden en dan komen de watjes in drommen aan. De eerste jaren hadden we continu regen en soms sneeuw. Verkijk je niet op het parcours, dat wijzigt nog continu vooral de eerste modderstroken. Best is om de laatste dagen nog eens te verkennen. Succes!
Hey Catwoman, ik ga zeker nie starten in Reusel. Kwestie van zeker niet meer ziek te worden en mijn materiaal niet om zeep te helpen. Vond het vorig jaar toch maar armzalig gesteld daar en supersaai parcours. Enkel de eenzame trainingen nog nu en de halve marathon in jouw dorpje. DE HEL is the only thing that realy counts!Griet wrote:Ik kan ook niet direct ne deelnemerslijst terugvinden maar dit is alvast de site waar je wat info kan vinden http://www.avr69.nl/superschoep wrote:miljaar zeg, das ook balen! en van dieje zuiggrond ken ik maar al te goed, dat komen we hier op vele tt's in de streek tegen ( streek van Ninove) vooral tussen de maisvelden.. Ik ben benieuwd naar wat ik er daar ga van terrecht brengen, alleszinds een van de zwaardere wedstrijden dit jaar denk ik. weet jij soms of er ergens een deelnemerslijst te vinden is en info ivm cut-off tijden enz.... tnx
grtz![]()
![]()
Ben al wel ingeschreven maar nog niet betaald, dat kun je daar ter plaatse ook nog doen.