Scherpenheuvel- Hapert op 26 oktober

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

Ah ja, zeker dat die binnendoor gereden zijn, waren wel geen passanten want er hingen inschrijvingsbandjes aan hun fietsen. Mij maakt dat niet uit dat ze dit willen doen, hadden hier misschien wel een reden voor...Toch chapeau voor die mannen die toch op hun tanden bijten en deze mooie tocht uitfietsen.
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ja as ge daar kunt mee leven dat ge uzelf bedrogen hebt door lekker binnendoor te gaan moette dat zelf weten! Ik heb hem lekker helemaal uit gereden en me bangelijk geamuseerd :-D ! Seg die eerste is aangekomen heeft die een speciale medaille gekregen? :-D :-D
chico
Mountainbiker

Post by chico »

ik lees daar van die zaken op het forum en daar zijn jongens die blijkbaar verschrikkelijk hard kunnen rijden
ik als strandracer voor de mensen die mij kennen en weten wat het is op het strand te rijden nodig ik die kerel(bidonhouder) eens uit om eens te komen strandracen.als hij dan ook 55km kan rijden in een uur stop ik direct met de sport
ik ken ook mike mulkens en weet ook wat hij kan en daarom wens ik hem ook een proficiat met zijn overwinning
cuby
Mountainbiker

Post by cuby »

Ik denk dat Bidonhouder zelf ook verschiet van die gemiddeldes die blijkbaar door anderen gehaald werden. Of begrijp ik het verkeerd?
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

De familie van Bidonhouder had opgemerkt dat er bikers waren die op een uur al op km 55 zaten. Het gaat niet over Bidonhouder zelf !
cuby
Mountainbiker

Post by cuby »

Inderdaad en dan verschiet hij toch van deze info?
tronn
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Post by tronn »

"quote" De familie van Bidonhouder had opgemerkt dat er bikers waren die op een uur al op km 55 zaten.

Er zijn er zeker die een "shortcut" genomen hebben op een gegeven moment heb ik dat zelf ook opgemerkt..... maar ok 't was geen wedstrijd , je maakt het voor jezelf uit wat je onderweg doet of je er nu een goed gevoel bij hebt of niet ,ik heb hem in ieder geval uitgereden 12u10' ging ik over de streep...onderweg 2 keer tegen de grond gegaan (hoe doe ik het toch telkens weer) één keer mijn ketting eraf gelopen en laatste 15 km beetje last van rugpijn
Nog even .... mensen van de organisatie... !proficiat! prima organisatie
volgend jaar zeker weer (o)
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Blijkbaar een lagerugpijngevoelig parkoertje daar :lol:.
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Hemd wrote:Blijkbaar een lagerugpijngevoelig parkoertje daar :lol:.
Ja .............we zijn hier niet alleen precies :wink:
tronn
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Post by tronn »

Griet wrote:
Hemd wrote:Blijkbaar een lagerugpijngevoelig parkoertje daar :lol:.
Ja .............we zijn hier niet alleen precies :wink:
Nee Griet zeker niet.... 't was inderdaad een vrij "hobbelig" parcour zeker naar 't einde toe... voel 't nog steeds de pijn in mijn onderrug.... :cry:
maar ja hoe steld "Sunn xtreme" 't ook weer "NO PAIN NO GAIN!!" !!
morgen zijn we de pijn weer vergeten... en zit er weer wat extra poeier in de benen voor de volgende MTB uitdaging (o)
Post Reply