VUURWERK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- ghost rider
- Mountainbiker
Post by ghost rider »
awel e, ik werk sinds 3 maand(juist afgestudeerd)
ik werk in den bouw, bij joos construct
ik werk in den bouw, bij joos construct
- adrenalinerush
- Mountainbiker
Post by adrenalinerush »
Al 6jaar en tellende 5ploegen dienst als eni technicus bij proper en goed (P&G)
- frawiwi
- Mountainbiker
- Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Griet wrote:Helaba.........bij ons werkt 1ne man tussen 7 vrouwen en dat is de gelukkigste mens die er is.frawiwi wrote:innige deelnemingmalle eppi wrote:Ik werk samen met 20 vrouwen, vroeger vond ik dat benijdenswaardig !![]()
Als da allemaal bike babes zijn als jij ,kan ik dit wel geloven,
- Benneke
- Mountainbiker
Wat is jullie job ?
Ben is benieuwd welke job(s) onze bikers hebben. Misschien zijn wel zelf wel collega's van mekaar zonder dat we het weten. Ook de plaats kan interessant zijn.
Ik ben zelf jobstudent in de Colruyt van lommel
Ik ben zelf jobstudent in de Colruyt van lommel
- MaC'Red
- Mountainbiker
Van studies schilder - behanger - vloerbekleder welke ik een lange tijd heb gedaan, de laatste 11 jaar werk ik als Order picker, controleur en intern transport. eerst 6 jaar bij Distrirest STEF - TFE en in december 5 jaar in het centraal magazijn van Aldi te erpe mere.
Dicht bij huis, heel goei uren ( van 5h tot 12.15 h of tot 13.45h ) en goed betaald maar ge moet er wel voor uwe nikkel afrdraaien natuurlijk.
MaC'red
Dicht bij huis, heel goei uren ( van 5h tot 12.15 h of tot 13.45h ) en goed betaald maar ge moet er wel voor uwe nikkel afrdraaien natuurlijk.
MaC'red
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
coördinator uitgaande goederen, afdeling kruidenierswaren bij spar retail in heist op den berg