01/11/08 RUISELEDE
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Vorig jaar zoveel deelnemers en niemand die het parcours ook maar een beetje kan toelichten.
Ik zou ook graag biken op 1/11.
Alleen met weinig tot geen parcoursinfo raak je hier geen meter mee vooruit.
als ik mag vergelijken tussen Ruiselede (gereden op 1/11/2006) en Hollain (nu Péronnes - gereden op 1/11/2007), dan weet ik het wel... mede omdat inderdaad Kruiskerke vorige maand ongeveer hetzelfde (en wellicht zelfs iets beter) aandoet... wat niet wegneemt dat ook dit zeker de verplaatsing waard isveeteeteetje wrote:Vorig jaar zoveel deelnemers en niemand die het parcours ook maar een beetje kan toelichten.
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
Post by Gigi (Tetters Torhout) »
De tetters komen ook met een delegatie afgezakt.
We starten rond 13.30.
Wordt dit een toerke rond de poelberg?
We starten rond 13.30.
Wordt dit een toerke rond de poelberg?
Ik zal er ook zijn voor de 50km
twas natuurlijk wel goe om te weten wa we mogen verwachten.
% offroad en technisch of snel parcours? kwestie van te kunnen zeggen tegen moeder de vrouw wanneer dak ongeveer terug zal zijn.
Ik vertrek om 08u00 vanuit Pittem dus zal eindigen op 68km als da een beetje klopt.
twas natuurlijk wel goe om te weten wa we mogen verwachten.
% offroad en technisch of snel parcours? kwestie van te kunnen zeggen tegen moeder de vrouw wanneer dak ongeveer terug zal zijn.
Ik vertrek om 08u00 vanuit Pittem dus zal eindigen op 68km als da een beetje klopt.