Ook de 48km afgehaspeld op dit snel en tot mijn verbazing redelijk droog parcours. Qua bepijling uitstekend, over de ganse lijn overigens. Ikzelf pas gestart om 14.00u en waren toen nog een heleboel starters. Een bewijs dat de organisatie hier zeker niet faalt!
Aan spiermassa en soentje=> weten jullie nog dat ge de rit hier in Oekene gereden hebben, want toen ik jullie oogskes zag dacht ik dat den après van iets te lange aard was!!
Ja Klimmerke, ik heet niet voor niets Moddervarken en heb dus modder gegeten tijdens die laatste afdaling in de Kleiputten... Beetje te rap content geweest dat ik de Kleiputten zonder problemen doorgekomen was. Moet ook nog wat wennen aan de combinatie van klikpedalen en modder, maar ik zal het wel rap gewoon zijn nu de herfst begonnen is...
De tocht was volgens mijn broer en ik zeker geslaagd! Wij vonden het juist eens leuk om door de bloemkoolresten en wat verder door de maïsstoppels te mogen rijden. En uiteindelijk maak je die stukken zo lastig als je zelf wil hé.
Ook bepijling, bevoorradingen en douches waren ok. Bij het afspuiten van de fietsen vonden wij het handig dat we onze fiets konden ophangen.
een mooie tocht met alles wat de streek te bieden heeft.
volmaakte bike-wash en bike-dry (dank u meneer carlier)
tevens ook een plezante maar veel te lange après (tot 18u denk ik )
Leuke tocht gereden. 48 km op de teller en een goed gevoel achteraf!
De geïmproviseerde douche deed me meer dan deugd en de verkregen tandenborstels hebben reeds hun dienst ingezet
Ik ben 1 maal tijdens de tocht op de gevoelige plaat gezet. Waar zou ik die foto kunnen vinden?