[quote="Rodenbach"
en dat op 100 m van mijn deur [/quote]
ook torhoutenaar Rodenbach??
25/10/08 Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Gigi (Tetters Torhout)
- Mountainbiker
bwah, dat doet er niet echt toe hé... en bovendien hangt alles af van de omstandigheden, de benen, de goesting, de verleidingskracht van den aprèsMumpo wrote:Rodenbach,
Hoe snel rijden jullie gemiddeld op een TT?
Ik ben van don bosco (graanzolder)
grtz
qua afstand situeren we ons meestal tussen 30 km (de oudere garde) en 50 km (de jonge springers) zodat het verschil bij aankomst niet té groot is en we nog een gezamenlijke après kunnen houden
Samen met 't Klimmerke en Henkieboy, zaterdag de Klerkense Erika's Baaikers-kleuren komen verdedigen in Torhout. De jaarlijkse afspraak met de VTI-tocht, met de ondertussen gekende ingrediënten : de Torhoutse bossen, indoor- en outdoor-manège, de slingerende paadjes en de oude spoorweg, en uiteraard de prachtige Warade-doortocht.
Twee bevoorradingen, goeie bepijling en dit samen met de gekende VTI-accomodaties, leidde weer tot een VTT-tocht die af was.
Weer es een keertje flink afgezien, en dus weer constant aan den rekker gehangen bij 't Klimmerke en Henkieboy. 't Zal nog flink wat zweet kosten alvorens ik weer op een min of meer normale manier zal kunnen volgen met deze mannen, dit winterseizoen.
Toen we idd aan 't begin van den ouden ijzeren weg werden voorbijgevlamd door een bevallige Blankenbergse baaikster (waarvan ik het vooraanzicht pas achtraf -'na de match'- heb kunnen bewonderen
), en mijn twee collega's aan ruim 35/uur de aansluiing zochten en ook vonden met dit snelheidsduivelinnetje, werd de befaamde rekker verschillende keren zwaar op de proef gesteld. Die tweede bevoorrading was dan ook bijzonder welgekomen. Met finaal nog het Wijnendaelebos (?) en een niet te onderschatten klimmetje in de buurt van de rockweide, was het vat helemaal leeg.
Volgende Torhoutse afspraak is alvast de rit in den donkeren, eind november.
Twee bevoorradingen, goeie bepijling en dit samen met de gekende VTI-accomodaties, leidde weer tot een VTT-tocht die af was.
Weer es een keertje flink afgezien, en dus weer constant aan den rekker gehangen bij 't Klimmerke en Henkieboy. 't Zal nog flink wat zweet kosten alvorens ik weer op een min of meer normale manier zal kunnen volgen met deze mannen, dit winterseizoen.
Toen we idd aan 't begin van den ouden ijzeren weg werden voorbijgevlamd door een bevallige Blankenbergse baaikster (waarvan ik het vooraanzicht pas achtraf -'na de match'- heb kunnen bewonderen
Volgende Torhoutse afspraak is alvast de rit in den donkeren, eind november.
-
Kuitenbijter
- Mountainbiker
Post by Kuitenbijter »
Met alle respect he jongens, maar ik vind dat jullie nogal snel tevreden zijn over een mtb tocht. Voor mij is torhout dik tegengevallen. Had de week ervoor op de forum gelezen dat we een viertal bossen gingen onveilig maken. Ik moet zeggen dat we meer langs de bossen in de dreven hebben gereden dan erin. En de prive domeinen waar we door gereden hebben waren bij god boerewegjes van een 100 meter. Van de 50 km is er zeker 10 km langs de autostrade en andere grote wegen gereden. Moest ik met mijn koersfiets gekomen zijn, had ik het ook kunnen afleggen.
Er is daar zoveel bos die je kan benutten en het wordt niet gedaan. Spijtig echt waar.
Kom eens af naar de brugse bossen op 15/11. Zuig daar maar eens een puntje aan. DAT is MOUNTAINBIKEN!!
Anders wel goed georganiseerd..
Er is daar zoveel bos die je kan benutten en het wordt niet gedaan. Spijtig echt waar.
Kom eens af naar de brugse bossen op 15/11. Zuig daar maar eens een puntje aan. DAT is MOUNTAINBIKEN!!
Anders wel goed georganiseerd..