26/10/08 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Marcuss
Mountainbiker

Post by Marcuss »

Biestie1 wrote:Ook op een plaats zeker 10 gasten met lekke band zien staan op een afstand van een paar honderden meters ; duimspijkers ??
Klopt... enkele kilometers na de bevoorraading stonden op een bepaalde strook heel wat bikers die lekgereden waren. Beetje tragikomisch zicht. Ik vroeg me toen ook af of er misschien sprake was van sabotage? Hopelijk blijven we van dit soort apenstreken gespaard...

Maar een pluim voor de organisatie: ik ken het gebied redelijk goed en mijn persoonlijke favoriete stukken zaten er allemaal in. =D> Behoorlijke opkomst, had ik zo de indruk?
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

Helemaal eens, mooie tocht, redelijk druk, vrij zwaar door de afwisseling van single tracks, heuveltjes, losse zand, rechte stukken, modder(als ge van de ideale lijn afging om in te halen). Kortom =D>
Redhotrob
Mountainbiker

Post by Redhotrob »

vandaag de 25 km gereden samen met de zoon van bijna 8.
goede bepijling, mooi stukjes, goede bevoorrading.
moet zeggen dat het me opviel hoeveel respect er was voor de zoon
hij werd goed aangemoedigd en er werd geduldig gewacht op de singletracks =D> =D>
was zijn eerste tt en heeft bij thuiskomst onmiddellijk gevraagd wanneer hij nog eens mee mocht :P
Fid
Mountainbiker

Post by Fid »

nog eentje van groep corvers die deze toertocht schitterend vond :lol:
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Vandaag dus uit mijne nest geraakt en hier komen bollen. Prima organitatie, snel parkoer met leuke en saaie stukken, maar alles genomen mooie tocht. Heb me goed geamuseerd. Goede bepijling en dito bevoorrading, Hoe hebde die kunnen missen lowie #-o :lol: . In ieder geval voor herhaling vatbaar deze tocht. Waren 47 aangename kilometers, die lange dreven in het midden van de tocht zij inderdaad wat saai maar hebben me nooit echt verveeld. :wink:
Knappe rappe rosse Raf
Mountainbiker

Post by Knappe rappe rosse Raf »

Echt een dikke proficiat aan de organisatie. Prachtig parcours met veel afwisseling.
Die lange dreven zijn voor mij zeker geen minpunt. Deze zijn volgens mij leuk om nog eens lekker wat rapper te kunnen rijden.
Natuurlijk zou een hele rit zulke dreven ook maar saai zijn. Het is de afwisseling die telt en daar is, vind ik, de organisatie perfect in geslaagd.

1 minpunt vond ik op de 47 km na de laatste splitsing. Dan het eerste stukje off-road. Dit stukje was heel wat minder als de rest van de tocht (of was het omdat ik gewoon kapot zat ;-)). Was gelukkig maar een km dus dit kon de rest van de pret niet bederven.

Zonhoven, C U next year again.

P.S. groep Corvers : ben al aan het trainen voor tijdrit Zolder volgend jaar ;-)
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

weer goed kunnen bollen dees weekend, maar wat een volk, het wordt tijd dat het wat gaat regenen en vriezen zodat het weer wat rustiger wordt :lol:

en een behoorlijk lastig parcour aan de vele files te zien, persoonlijk vond ik het qua lastigheid niet zo fel eigenlijk, alleen de lange zandstrook was een beetje te lang voor op mijn fiets te blijven zitten

Ik heb een fiets gezien waar ik niet weet waar die voor gebruikt wordt, allé, voor welke discipline, maar ben dan ook maar een leek hé, het was een grijze :-)

een soort fully maar die zag er behoorlijk stevig uit, heb het merk niet gezien maar er stond ook sant andreas of zoiets op en de trapas zat behoorlijk hoog boven de grond, iemand een idee?

Maar al bij al een lekker tochtje,

1 minpuntje, ik had geen ballekes in mijn soep #-o , zo gaat ge nooit geen 5-sterrentocht worden hé mannen :lol:
Bobbie
Mountainbiker

Post by Bobbie »

Redhotrob wrote:vandaag de 25 km gereden samen met de zoon van bijna 8.
goede bepijling, mooi stukjes, goede bevoorrading.
moet zeggen dat het me opviel hoeveel respect er was voor de zoon
hij werd goed aangemoedigd en er werd geduldig gewacht op de singletracks =D> =D>
was zijn eerste tt en heeft bij thuiskomst onmiddellijk gevraagd wanneer hij nog eens mee mocht :P
De toekomst moet ook verzekerd blijven, dus ze kunnen er maar beter respect voor hebben :-D
nero
Mountainbiker

Post by nero »

Effe héél kort samenvatten: leuk tripje. Ik heb wel het laatste lusje van 5 km nie gedaan. Nu naar AS op 1/11.
tripper
Mountainbiker

Post by tripper »

yep alles dik in orde =D> wij waren wel blij dat er na de eerste splitsing van de 47 km toch enkele kilometers waren zonder drukte voor de rest veel fileleed vooral de eerste 15 km . effe de gegevens 48.6 km - 19.97 avs
Post Reply