Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
kj
Mountainbiker

Post by kj »

Lang stilgelegen met het MTB'en... Gesukkeld met de rug!

Maar vandaag opnieuw gestart :-D Toertje van een 20-tal km in Balegem, Sint-Lievens-Houtem, Zottegem! Op t gemakske en echt van genoten!
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Killerbe wrote:Gisteren in Oud-Heverlee gereden. fantastische streek en mooi parkoer.
In totaal een 35km schat ik.
Wat me op viel is dat ik de traagste van de hoop was bij het klimmen. In de andere trajecten beende ik ze wel weer bij, maar de klim was het verschil wel frapant. Enige goede raad (buiten trainen, spreekt vanzelfs) in een goede klim techniek?
Ik graakte wel boven (op karakter), maar iedereen passeerde me alsof ik stil stond :oops: .

vermageren en véééél km's :wink:
Kevindn
Mountainbiker

Post by Kevindn »

Killerbe wrote:Gisteren in Oud-Heverlee gereden. fantastische streek en mooi parkoer.
Wat me op viel is dat ik de traagste van de hoop was bij het klimmen. In de andere trajecten beende ik ze wel weer bij, maar de klim was het verschil wel frapant. Enige goede raad (buiten trainen, spreekt vanzelfs) in een goede klim techniek?Ik graakte wel boven (op karakter), maar iedereen passeerde me alsof ik stil stond :oops: .
Eerste en vooral uw basisconditie op punt stellen en verder vooral op souplesse leren rijden, het valt mij op de toertochten op dat velen met een veel te zware versnelling naar boven willen rijden...
Killerbe
Mountainbiker
Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500

Post by Killerbe »

JorisErmens wrote:
Wat me op viel is dat ik de traagste van de hoop was bij het klimmen. In de andere trajecten beende ik ze wel weer bij, maar de klim was het verschil wel frapant. Enige goede raad (buiten trainen, spreekt vanzelfs) in een goede klim techniek?
Ik graakte wel boven (op karakter), maar iedereen passeerde me alsof ik stil stond :oops: .

vermageren en véééél km's :wink:
Zijt gij mij gepasseerd? #-o
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

lucky gues? :wink:
FilipF
Mountainbiker
Location: Trek 8000 (2009) / Specialized Stumpjumper Expert ( 2009)

Post by FilipF »

Vandaag wat in herentals gaan rijden , rustig tochtje want men broer ( 11 jaar) was mee...

we hebben de rode piste gedaan en afdalingen en klimmkes rond het kappelleke gedaan , rustig aan maar so much fun!
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Koud deze morgen op weg naar het werk, weer koud. Maar o zo mooi, alles bevroren, opkomend japans zonneke. Batterijen opgeladen voor weeral een werkdagje wat nodig is, spot schlagerfestival (ouch)voor de boeg en een tagon voor tmf/mtv (laatste is wel leuk).
Veel fietsers onderweg, meer en meer tegenwoordig.Plezant, zo wat wild op de weg :lol:.
Maar merk meer en meer dat de automobilist onverdraagzamer word naar de fietsers toe, wegafsnijden,rakelings naast u scheren,etc...
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Hemd wrote:Koud deze morgen op weg naar het werk, weer koud. Maar o zo mooi, alles bevroren, opkomend japans zonneke. Batterijen opgeladen voor weeral een werkdagje wat nodig is, spot schlagerfestival (ouch)voor de boeg en een tagon voor tmf/mtv (laatste is wel leuk).
Veel fietsers onderweg, meer en meer tegenwoordig.Plezant, zo wat wild op de weg :lol:.
Maar merk meer en meer dat de automobilist onverdraagzamer word naar de fietsers toe, wegafsnijden,rakelings naast u scheren,etc...
naar Brussel Centrum gebold deze morgen, tof ritteke, zelfs een paar km kunnen slipstreamen achter een camionette.... 31km.....
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Vandaag 50km 140HR gem... op de baan met mtb
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Voila se, een kleine 30km naar het werk(half geparkeerd en omweggetje gemaakt...had beter de volledige afstand gefietst maarja)
Met gepaste muziek :P
-The knife-Forest families
-Sigloxx-babies on a battlefield
-Modeselektor-silikon...
-Nausea-extinction
-Fame :P
-My friend the wind (baccarra ofzoiets denk ik)
-This ship will sink
-Lost generation-earthquake
-The ocean-comfort zones
-the knife-we share....
-the berg sans nipple-world and mold
-Luv-you're the greatest lover(liedje over mijzelf)

Vreemde mix ? Nee toch ?

Gemiddelde hartslag 130
Post Reply