this om eerlijk te zijn men 3de DH trip
al 1 keer Amay en 1 keer Namen / Amay combo achter de rug en ja, ALLES GEVEN OM MEE TE KUNNEN!!!!! tbegint al aardig te lukken
al de rest is urban stuff en improviseren in brugge
i know ! kheb al is meegereden met gasten dat ik heb leren kennen , sindsdien ben ik er al op stukken vooruit gegaanMansonGT wrote:gewoon meegaan me mannen die het wekelijks doenDav3 wrote:nice! ik heb nog geen Dh trip achter de rug ...zo leer je het "the hard way" maar ook het vlugste
je zelfvertrouwen zal stukken beter zijn etc
de moeite.. hangt ervan af wat ge gewoon zijt. Er zijn enkele dirtjumps, en in 't park kunde wa freeriden (vooral drops). Wij zitten daar veel omdat 't op 5min van ons deur is en passen da beetje bij beetje aan, dus een extra paar handen zou welkom zijn. We gaan nu proberen om een jump te maken die winter en zomer bereidbaar is, maw veel paletten nodigmtb arno wrote:is het de moeite waard dat stukske in dilbeek?? is het meer dirt of een fr spot?
ben ook van de buurt( bijna tocht), kwil gerust eens een kijkje komen nemen??
kun je mij eens zeggen waar het ligt ( pm??)? dan kan ik bij gelgenheid eens gaan zien.Dilbiker wrote:de moeite.. hangt ervan af wat ge gewoon zijt. Er zijn enkele dirtjumps, en in 't park kunde wa freeriden (vooral drops). Wij zitten daar veel omdat 't op 5min van ons deur is en passen da beetje bij beetje aan, dus een extra paar handen zou welkom zijn. We gaan nu proberen om een jump te maken die winter en zomer bereidbaar is, maw veel paletten nodigmtb arno wrote:is het de moeite waard dat stukske in dilbeek?? is het meer dirt of een fr spot?
ben ook van de buurt( bijna tocht), kwil gerust eens een kijkje komen nemen??