eindelijk zit hij in elkaar. mijnen LOOK 986 (UPgrade Pag 5)

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
onasty
Mountainbiker

Post by onasty »

govaert wrote:
lookbiker wrote:
govaert wrote: Heb hem gisteren in serskamp ook gezien, vette bike. Maar voor mij net dat beetje te ''plastiek''.
In contrast met wat jij je nog verplaatst kan dit idd zo lijken :lol:

Daar heb je volkomen gelijk in, maar een snotter van 17 kan moeilijk al zo'n beest van een fiets hebben hè :wink: . Ik vind het frame gewoon niet zo mooi, wat natuurlijk niets afneemt aan de rijeigenschappen natuurlijk. Mijn beide buren hebben/hadden er een en zijn er zeer tevreden van! Maar mij staat eerder je perfect uitgebalanseerde speclist aan 8)

PS: Ik was diegene met de meeste supporters, die niet altijd gesmaakt werden door iedereen.
waart gij dan "emile" aka "snickske" ofzoiets? :-) , kvond het wel grappig eigelijk, die gasten met hunne knuppel en die toeter :-D
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

onasty wrote:
govaert wrote:
lookbiker wrote: In contrast met wat jij je nog verplaatst kan dit idd zo lijken :lol:

Daar heb je volkomen gelijk in, maar een snotter van 17 kan moeilijk al zo'n beest van een fiets hebben hè :wink: . Ik vind het frame gewoon niet zo mooi, wat natuurlijk niets afneemt aan de rijeigenschappen natuurlijk. Mijn beide buren hebben/hadden er een en zijn er zeer tevreden van! Maar mij staat eerder je perfect uitgebalanseerde speclist aan 8)

PS: Ik was diegene met de meeste supporters, die niet altijd gesmaakt werden door iedereen.
waart gij dan "emile" aka "snickske" ofzoiets? :-) , kvond het wel grappig eigelijk, die gasten met hunne knuppel en die toeter :-D
Dat was ik inderdaad, mijn naam is Emiel Govaert. Die mannen waren kameraden van de scouts en ze wouden eens komen kijken. Natuurlijk als eerste wedstrijd bij de A's mogen starten viel dit niet echt mee. Ik heb mijn middag eten twee maal genutigd denk ik. Maar volgend jaar wil ik wat meer competitie doen en daarom is zo'n vwfje niet slecht.
govaert
Mountainbiker

Post by govaert »

onasty wrote:
govaert wrote:
lookbiker wrote: In contrast met wat jij je nog verplaatst kan dit idd zo lijken :lol:

Dat was ik inderdaad, mijn naam is Emiel Govaert. Die mannen waren kameraden van de scouts en ze wouden eens komen kijken. Natuurlijk als eerste wedstrijd bij de A's mogen starten viel dit niet echt mee. Ik heb mijn middag eten twee maal genutigd denk ik. Maar volgend jaar wil ik wat meer competitie doen en daarom is zo'n vwfje niet slecht. Gij vond het misschien grappig maar zo'n zuurpruim die naast mij moest starten begon neig te neuten. Dit gezegd zijnde terug on topic zeker!!!
keno
Mountainbiker
Location: niner emd sram xx1 / cannondale evo sram red 11 speed

Post by keno »

nice bike ,zou volgens mij mooier zijn met witte wcs stuurpen en zwart slr zadel en kompleet zwarte banden...naar mijn bescheiden mening natuurlijk :lol:
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

lookbiker wrote:
govaert wrote: Heb hem gisteren in serskamp ook gezien, vette bike. Maar voor mij net dat beetje te ''plastiek''.
Er is meer in de wereld aan knappe bikes dan look alleen beste lookbiker.
Vind het knappe hardtails maar ben er nu ook weer niet de kop van in zeker nu niet meer gezien ze meermaals opduiken.
Vind het redelijk denigrerend ten opzicht van uw medebikers of beter gezegd ex-medebikers dergelijke opmerkingen.
Speel aub de bal niet de man. [-X

BTW in uw profiel "mijn bike" is gelukkig met één l en twee k's. :wink:

Code: Select all

Mijn bike: Geen, gellukig maar

en nu "back on track " :P
cubemaster
Mountainbiker

Post by cubemaster »

nice bike =P~
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

een vwfje????? awel kameraad,daar wordt gereden en niet als een bende zjanetten gediscussieerd over een kleurke of een vijzeke in één of ander exclusief materiaal
ik heb mega respect voor mensen die daar met een mtb van 200 euro alle dure design-bikers achter zich laten
occ
Mountainbiker

Post by occ »

Dr.Gonzo wrote:
lookbiker wrote:
Er is meer in de wereld aan knappe bikes dan look alleen beste lookbiker.
Vind het knappe hardtails maar ben er nu ook weer niet de kop van in zeker nu niet meer gezien ze meermaals opduiken.
Vind het redelijk denigrerend ten opzicht van uw medebikers of beter gezegd ex-medebikers dergelijke opmerkingen.
Speel aub de bal niet de man. [-X

BTW in uw profiel "mijn bike" is gelukkig met één l en twee k's. :wink:

Code: Select all

Mijn bike: Geen, gellukig maar

en nu "back on track " :P
Ten eerste: gij hebt u nog nooit misschreven zeker mister perfect :roll:

Ten tweede: Govaert is mijn buurman waarmee ik af en toe ging trainen en kan gerust tegen wat geplaag :wink:

Ten derde: janet, toen ge achter die bar ends kwam had ge zo veel noten niet op uwen zang. Gellukig maar voor u.

Schrijven is niet belangrijk tis rekenen dat je moet kunnen om ergens te komen. 8)
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

en stoempen hé :-)
dflament
Mountainbiker

Post by dflament »

knappe fiets, alleen uw banden doen mij aan dit denken ... ;)

Image
Post Reply