wie rijd er moto?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

El Perro Diablo wrote:Die MT, is dat ne Raid? Gewone MT was toch lager en andere tank?
Het was nen gewone MT. Er stonden juist "Paris-Dakar" tankkappen en zijkappen op. Ook is hij vooraan en achteraan verhoogd. Was een fijne brommer hoor!
Guy S.
Mountainbiker

Post by Guy S. »

Toon_D wrote:
El Perro Diablo wrote:Die MT, is dat ne Raid? Gewone MT was toch lager en andere tank?
Het was nen gewone MT. Er stonden juist "Paris-Dakar" tankkappen en zijkappen op. Ook is hij vooraan en achteraan verhoogd. Was een fijne brommer hoor!
Een standaard MT tankske was toch kleiner volgens mij.
Nen MTX was de max in die tijd.
En ik toen maar rondcrossen met m'n Puch Cobra (trail model). Heb er spijtig genoeg geen foto's van.
Killerbe
Mountainbiker
Location: Orbea OIZ - Thompson Full LX en misschien nog een Trek 8500

Post by Killerbe »

Ik rijd met een Kawa ZX9r (99). Maar de laatste tijd begin ik met de gedachte te spelen, de motor te laten voor wat het is. Het is te druk op de baan, ook in de ardennen. En ze staan altijd wel ergens te flitsen.
Op het circuit gaat het me iets te snel.
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Honda CBR 600RR, maar heel weinig mee gereden dit jaar (800km). M'n goesting om zo ne namiddag doelloos rond te toeren is weg, en op de baan is er tegenwoordig toch nie veel interessant meer aan. En toch krijg ik het nie over m'n hart om 'm te verkopen. Waarschijnlijk volgend jaar meer gebruiken om naar 't werk te rijden, afgewisseld met de fiets.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Ik heb de mijne van 4 januari dit jaar, een Suzuki RF600R van 1993.
Is m'n eerste moto, de teller staat intussen 8000km verder dan toen ik hem kocht. Deze week zijn het normaal gezien mijn laatste kilometers op de RF, rond het einde van de week zou mijn Triumph Street Triple R moeten binnen zijn!! :drunk:
Volgend jaar ook eens mijn eerste motorreis maken, denk eraan om Zweden en Noorwegen aan te doen.
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

Guy S. wrote:
Toon_D wrote:
Een standaard MT tankske was toch kleiner volgens mij.
Nen MTX was de max in die tijd.
En ik toen maar rondcrossen met m'n Puch Cobra (trail model). Heb er spijtig genoeg geen foto's van.
Is ook veel kleiner. Het is een kap die volledig over de tank wordt geplaatst.
adrenalinerush
Mountainbiker

Post by adrenalinerush »

hornet 2001... sterk beestje, k heb hem eens, tijdens de palmtoer van 2005, tegen het dek gelegd in een bocht in de ardennen. We hebben hem toen met 3 man onder een vangrail uit moeten trekken en gewoon kunnen starten en mee naar huis rijden. Buiten wat lak schade en een afgebroken voetsteun was er niks aan. Aan mij daarentegen... :-)
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Killerbe wrote:Ik rijd met een Kawa ZX9r (99). Maar de laatste tijd begin ik met de gedachte te spelen, de motor te laten voor wat het is. Het is te druk op de baan, ook in de ardennen. En ze staan altijd wel ergens te flitsen.
Op het circuit gaat het me iets te snel.
.:bert:. wrote:Honda CBR 600RR, maar heel weinig mee gereden dit jaar (800km). M'n goesting om zo ne namiddag doelloos rond te toeren is weg, en op de baan is er tegenwoordig toch nie veel interessant meer aan.
Klinkt bekend.... in 2001 heb ik mijn ZX6-R ook verkocht voor die redenen.
Maar toch, als het motorvirus je te pakken heeft....

Misschien is het voor jullie ook tijd voor een Allroad? :P
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

kawa wrote:Klinkt bekend.... in 2001 heb ik mijn ZX6-R ook verkocht voor die redenen.
Maar toch, als het motorvirus je te pakken heeft....

Misschien is het voor jullie ook tijd voor een Allroad? :P
Da's inderdaad een hardnekkig virus..........
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ik heb een yamaha 750 super ténéré. Sinds een jaar of 3 ( sinds ik de mountainbike leerde kennen ) staat hij aan de kant, maar misschien haal ik hem terug van t stal om naar t werk te rijden.
Post Reply