Scherpenheuvel- Hapert op 26 oktober
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Ivanhoe el biker loco
- Mountainbiker
Post by Ivanhoe el biker loco »
Ik heb me ok goed geamuseerd vandaag! Ja de hollanders kunnen er wa van! Enorm veel drukte bij de bevoorradingen en finish ma ja dat brengt meer sfeer mee
! Da spaghetti was nie slecht! Mijne effectieve rijtijd juist geen 4uur! Ben content van men eigen het ging goed!
Hopelijk tot volgend jaar en zeker met de zelfde weersomstandigheden!
Heb voor vandaag ook voor de eerste keer meegedaan.
Mooie uitdaging owv de afstand, maar tussen de 50 en 70 km was het een beetje saai rechtdoor.
Voor de rest goed geamuseerd en best goed doorgevlamd! Ook geen last gehad van stompers en voorkruipers
enige nadeel was dat we geen drinkbus konden bemachtigen... en dan ziet ge daar aan de kant kijkers staan met een zakske en een drinkbus of 8 erin! Schaam u!
Mooie uitdaging owv de afstand, maar tussen de 50 en 70 km was het een beetje saai rechtdoor.
Voor de rest goed geamuseerd en best goed doorgevlamd! Ook geen last gehad van stompers en voorkruipers
enige nadeel was dat we geen drinkbus konden bemachtigen... en dan ziet ge daar aan de kant kijkers staan met een zakske en een drinkbus of 8 erin! Schaam u!
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
Griet wrote:Hier ook goed meegevallen..........3u39 effectieve rijtijd. Had er wel 89 km opstaan.
En toch nergens verkeerd gereden denk.
Parcour vlak en snel zoals Hemd het al vermeld, plus veel wind in de rug.
Heb tussen bevoorrading 2 en 3 ook meer last gehad van mijne rug.
Vele kort opeenkomende bobbels zijn daar de oorzaak van denk.
Na de laatste bevoorrading ging het bij mij ook terug beter.
Nog een pluspunt.........seingevers waren hier heeeel talrijk.
En ze deden hun job voortreffelijk, maar 2 keren moeten stoppen. Voor de rest altijd kunnen doorrijden.
Vond ook dat er heel wat supporters naast de baan stonden.
En het is eigenlijk nog geneens ne wedstrijd. Wel ferm.....
En dan....... dan was er "heel goeie spaghettie".
En het ging daar nog eens goed voorruit ook.
kheb geduimd voor de windaf
door een nog aanslepend knieprobleem geen deelname al keek ik er voordien wel naar uit om de sfeer op te snuiven.
mja volgens jaar dan maar....
maar dan liefst VEEL STERKE WIND OP KOP
- bidonhouder1
- Mountainbiker
Post by bidonhouder1 »
Ben wel verschoten van de snelle tijden
Zelf ben ik kunnen vertrekken om 8u55, lekker de wind langs achter en maken dat we in Hapert zijn. Om 10 uur telefoon van familie of ik al langs was gereden??? Ik vraag wanneer de eerste daar dan langs gekomen zijn, ANTWOORD: 9.30 Dat noem ik dus wel vliegen als ge weet dat mijn familie op een honderdtal meter van de tweede bevoorrading woont. Iets van 55 km op nog geen uur. Ik wil alleen maar zeggen, ik vond dit een goede tocht maar....ik heb daar wel dingen gezien van mensen die volgens mij enkel zichzelf bedriegen. Toch een dikke proficiat aan de organisatie 
Last edited by bidonhouder1 on Sun 26 Oct 2008 22:27, edited 1 time in total.
- bidonhouder1
- Mountainbiker
Post by bidonhouder1 »
Hemd wrote:Aja, op die manier, valsspelerij. Tja...als die gasten daar gelukkig mee zijn. Kunnen ze nog geeneens valspelen op een geloofwaardige manier. En dan thuis stoefen met hun medaille dat ze eerst zijn.
Klets op de blote poep voor zo een kindergedrag.
Die waren toch niet eerst binnen zenne, mijne maat was als eerste binnen. (Mike Mulkens)
-
Sunn Xtreme
- Expert
Post by Sunn Xtreme »
[quote="bidonhouder1"] Om 10 uur telefoon van familie of ik al langs was gereden??? Ik vraag wanneer de eerste daar dan langs gekomen zijn, ANTWOORD: 9.30 Dat noem ik dus wel vliegen als ge weet dat mijn familie op een honderdtal meter van de tweede bevoorrading woont. Iets van 55 km op nog geen uur. quote]
amai, superman op een mtb
met zo'n gemiddelde.
zelfs profwegrenners hallen dat niet.
die zullen wel binnendoor gereden zijn, of eerder toevallige passanten / mensen die gewoon onderweg een stuk van het parcours reden..
amai, superman op een mtb
zelfs profwegrenners hallen dat niet.
die zullen wel binnendoor gereden zijn, of eerder toevallige passanten / mensen die gewoon onderweg een stuk van het parcours reden..