Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Daaf
Mountainbiker

Post by Daaf »

ben vandaag een eerste keer terug op de velo gekropen :bounce:
een uurke losgereden op de Scheldedijk, alwaar de muddevils lustig aant knutselen waren aan de hindernissen voor morgen
wat ik vanop den dijk gezien heb, zag er goed uit
zeker naar ginder gaan jongens, het is de moeite!

zelf ben ik vrij content dat ik terug kan (her)beginnen met conditie op te bouwen want volgende week is het al twee maand geleden sinds de krak in mijn elleboog.
opt gemak een uurke op asfalt gereden en 25km op de teller.
ik had ergere dinges verwacht :-D
blade
Mountainbiker

Post by blade »

allee Daaf zie dat ge uw goed laat behandelen :drunk: door :roll: tja ik weet niet eeee ??? grooooote liefde of nog niet dat weet ik nie he :wink: maar zien dat ge tegen de winter scherp staat he =D> allee tot dat ik u nog eens zie he , salukes, en de mannen dat vandaag nog lezen tot morgen :wink:
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Vandaag met Tom en Glen reeds parcours gaan verkennen in Sint Amands, het was zeer leuk tochtje !!

Naast de klassieke passages van spoorwegberm en lippelobos zijn er toch enkele leuke verrassingen opgenomen in de tocht. Heel het traject lag er ook zeer goed bij !
blade
Mountainbiker

Post by blade »

flaming_jakke wrote:Vandaag met Tom en Glen reeds parcours gaan verkennen in Sint Amands, het was zeer leuk tochtje !!

Naast de klassieke passages van spoorwegberm en lippelobos zijn er toch enkele leuke verrassingen opgenomen in de tocht. Heel het traject lag er ook zeer goed bij !
jo de mannen , en hoeveel km en hoeveel tijd veel straat of?????
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Vrij weinig asfalt en uiteindelijk hadden we 45 a 46km op de teller staan ... leuk tochtje ... veel plezier morgen hé boys !!
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Was inderdaad een leuk tochtje vandaag =D>

En den beast boy =D> amai die kan een stukske rijden zelle en een leuke gast :-D ook leuken aprébike gehad al zat diene westmalle wel in mijne kop ze #-o ni gewoon van te drinken he [-X

Tim waar zat jij jong we hebben daar mooi staan wachten ???

En mannen aan wa denken jullie voor volgende week ?? Ik had Baardegem of Belsele in gedachten ....
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Westmalle me like a lot :bounce:

Volgende week de vrijdag al zeker naar Zele de Halloweentocht gaan rijden. Misschien zondag ook nog een tochtje, zal afhangen of ik het vrijdag niet te bont ga maken met den aprèsbike :lol:

Dat de werkweek maar snel door is ! cu ...
blade
Mountainbiker

Post by blade »

ja GUN*666 ik moet u gelijk geven ne ferme kerel ne toffe gast ook graag ne keer lachen en zeveren :lol: maar om te mtb amai ja mannen ik heb :oops: ik kost niet meer tellen hoe dikwijls dat ik alles moest geven om het gat terug toe te krijgen #-o :oops: maar af en toe is het mij gelukt [-o< maar den 2e dan zullen wij naar baardegem gaan daar gaan wij alle jaren naartoe , daar is het ook goe vettig en niet te mals om te MTB en veel volk, dus mannen wie gaat er mee :drunk: :bounce: allee e jongens ge hebt toch geene schrik :lol:
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Yow bikers, twas inderdaad een gezellig tochtje, naar tlaatste toe stevig doorgefietst en nog meer pret gehad, tof zo. Nu zondag, Belsele of Baardegem, krij altijd Belsele omdat men broer daar woont maar dat is weer door de Waasmunsterse heide die we ondertussen al van buiten kennen, t'is er wel mooi vaneigens. Baardegem regio lijkt me zeker meer bergop en bergaf, dus zeker even tof. Yep ik zie Baardegem wel zitten, ook niet te ver met de fiets :-D . grtz
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Gun*666 wrote:Was inderdaad een leuk tochtje vandaag =D>

En den beast boy =D> amai die kan een stukske rijden zelle en een leuke gast :-D ook leuken aprébike gehad al zat diene westmalle wel in mijne kop ze #-o ni gewoon van te drinken he [-X

Tim waar zat jij jong we hebben daar mooi staan wachten ???

En mannen aan wa denken jullie voor volgende week ?? Ik had Baardegem of Belsele in gedachten ....
Sorry hiervoor Gunther, ik heb je nog een bericht willen sturen maar ik vond je nummer niet meer. Was een beetje ziek, keelpijn hoofdpijn ben dan maar in bed blijven liggen. Is nochtans droog gebleven. Ben toch blij dat jullie er van genoten hebben. Ik ga vrijdag ook zeker naar Zele en zondag nog eens zandcrossen in Pulle. Ziet er zeer technisch en bosrijk uit en is ook niet zo erg ver 61km. Dus is eens iets wat anders gaan verkennen. :bounce:
Post Reply