yepThomass#103 wrote:Mijn keuze is toch al gemaakt, oohja nog iets, bij schijven als je die besteld, zitten hier dan al boutjes bij?
Fulcrum Red metal 5
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Ik heb de 6 gaats versie genomenMaC'Red Racer wrote:en bij de fulcrums een bandenlichter, voor de centerlock wielen zelfs een sluitring en tool voor deze.
MaC'Red
En bij deze set van me, zaten ook fulcrum snelspanners... nu nog betaalformulier krijgen (hoop maandag) en dan miss dak ze nog heb op het einde van de week...
greetz
- MaC'Red
- Mountainbiker
en bij wie besteld en hoeveel betaald als we dat weten mogen ?Thomass#103 wrote:Ik heb de 6 gaats versie genomenMaC'Red Racer wrote:en bij de fulcrums een bandenlichter, voor de centerlock wielen zelfs een sluitring en tool voor deze.
MaC'Red![]()
En bij deze set van me, zaten ook fulcrum snelspanners... nu nog betaalformulier krijgen (hoop maandag) en dan miss dak ze nog heb op het einde van de week...
greetz
MaC'Red
Bike-components 159€MaC'Red Racer wrote:en bij wie besteld en hoeveel betaald als we dat weten mogen ?Thomass#103 wrote:Ik heb de 6 gaats versie genomenMaC'Red Racer wrote:en bij de fulcrums een bandenlichter, voor de centerlock wielen zelfs een sluitring en tool voor deze.
MaC'Red![]()
greetz
MaC'Red
vandaag eens gebeld naar bike-components, had maandag betaald, en ze zeggen mij vandaag doodleuk, wir haben nog keine money ontvangen
Ja ballen dus.. Hij zei da het kon zijn da internationaal bankieren 2-5 dagen kon duren.. is da waar of lulkoek?
Miss als het geld in de namiddag nog is aangekomen dak men wielen morgen heb..
gr
Miss als het geld in de namiddag nog is aangekomen dak men wielen morgen heb..
gr
- G-m@n.
- Mountainbiker
hoop daar toch maar niet op......Thomass#103 wrote:vandaag eens gebeld naar bike-components, had maandag betaald, en ze zeggen mij vandaag doodleuk, wir haben nog keine money ontvangenJa ballen dus.. Hij zei da het kon zijn da internationaal bankieren 2-5 dagen kon duren.. is da waar of lulkoek?
Miss als het geld in de namiddag nog is aangekomen dak men wielen morgen heb..![]()
gr
Nja ga ik ook nie doen... kerel zei da ze klaar stonden om te vertrekken, maar aangezien ze men geld nog niet hadden, komen die morgen wss nog nie aangerold heG-m@n. wrote:hoop daar toch maar niet op......Thomass#103 wrote:vandaag eens gebeld naar bike-components, had maandag betaald, en ze zeggen mij vandaag doodleuk, wir haben nog keine money ontvangenJa ballen dus.. Hij zei da het kon zijn da internationaal bankieren 2-5 dagen kon duren.. is da waar of lulkoek?
Miss als het geld in de namiddag nog is aangekomen dak men wielen morgen heb..![]()
gr
Hier http://www.hopmansfietsgigant.nl/100000 ... index.html te koop voor 125-130 euro, maar heeft er iemand ervaring mee?
Zijn deze duurzaam, kwaliteit van de body(ik rij nu met xt's maar zeer zwakke body), met wat kan ik deze vergelijken( mavic crossride of hoger?), stijfheid?????????????
Zijn deze duurzaam, kwaliteit van de body(ik rij nu met xt's maar zeer zwakke body), met wat kan ik deze vergelijken( mavic crossride of hoger?), stijfheid?????????????