De mijne is gedaan bij Frank Hoste (alé door David) en het valt reuze mee! Check mijn www om hem te zien.
Voor 200 euro en het is in parelmoer wit en de grijze vlakken hebben een lichte metalflake.
greetz
bettes
herspuiten frame
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
hey bettes,
ziet er echt wel goed uit. Mag ik nog wat info a.u.b. ?
- Waar bevindt zich die Frank Hoste of event. tel.nr.
- Zelf alles demonteren tot naakt frame of gewoon de volledige fiets binnenleveren ?
- Hoe lang heb je er ongeveer op moeten wachten ?
- Hoe heb je het opgelost met de factory decals ?
thnx, Luc
ziet er echt wel goed uit. Mag ik nog wat info a.u.b. ?
- Waar bevindt zich die Frank Hoste of event. tel.nr.
- Zelf alles demonteren tot naakt frame of gewoon de volledige fiets binnenleveren ?
- Hoe lang heb je er ongeveer op moeten wachten ?
- Hoe heb je het opgelost met de factory decals ?
thnx, Luc
- bettes
- Mountainbiker
wel ik zal dat eens rap en volledig vertellen
Frank Hoste is net verhuist naar een nieuw gebouw in gent en die is te bereiken op 09/2810466. Adres heb ik ook ergens maar dat zal hij je ook wel kunnen vertellen.
En ja alles zelf demonteren tot heel naakt frame. (bv. bij de draaipunten van mijn frame zitten er een soort rondseltjes die heel die en heel goed vast zitten. Goed opletten dus!) Als hij eraan begint is het drie weken wachten, maar als je zoals ik met de wereldbeker en wereldkampioenschappen (David is mechanieker van Filip) zit dan duurt het langer. Hij vertelde mij wel dat als het druk is (wielerseizoen gedaan) je soms wel een maand moet wachten voor hij eraan begint
En die factory decals dat is de grote truck! Die zijn op mijn frame allemaal gespoten (behalve de stickers van thomson en chrisking op de achterbrug, die had ik zelf meegenomen en zijn dus mee onder de,stevige, vernis gelakt.
[muggenziftmode]
Ik geef toe dat het er goed uitziet maar er zitten toch een paar schoonheidsfoutjes op
[/muggenziftmode]
heel goed opschrijven/uittekenen welke kleur je waar wilt enz. want anders vergeten ze dat toch.
veel plezier ermee!
greetz
bettes
btw niet allemaal een parelmoer laten spuiten nu, hé. Nu ben ik nog origineel. Maar als ik de aandacht mag geloven niet lang meer :D
En ja alles zelf demonteren tot heel naakt frame. (bv. bij de draaipunten van mijn frame zitten er een soort rondseltjes die heel die en heel goed vast zitten. Goed opletten dus!) Als hij eraan begint is het drie weken wachten, maar als je zoals ik met de wereldbeker en wereldkampioenschappen (David is mechanieker van Filip) zit dan duurt het langer. Hij vertelde mij wel dat als het druk is (wielerseizoen gedaan) je soms wel een maand moet wachten voor hij eraan begint
En die factory decals dat is de grote truck! Die zijn op mijn frame allemaal gespoten (behalve de stickers van thomson en chrisking op de achterbrug, die had ik zelf meegenomen en zijn dus mee onder de,stevige, vernis gelakt.
[muggenziftmode]
Ik geef toe dat het er goed uitziet maar er zitten toch een paar schoonheidsfoutjes op
[/muggenziftmode]
heel goed opschrijven/uittekenen welke kleur je waar wilt enz. want anders vergeten ze dat toch.
veel plezier ermee!
greetz
bettes
btw niet allemaal een parelmoer laten spuiten nu, hé. Nu ben ik nog origineel. Maar als ik de aandacht mag geloven niet lang meer :D
- Rollo
- Mountainbiker
Ben ondertussen al iets meer (via internet) te weten gekomen.
Voor alu kaders:
verf eraf halen met product en heel fijn schuurpapier (zeker niet zandstralen).
kader goed ontvetten (plastic handschoenen gebruiken)
kader behandelen tegen corosie (bv met alodine)
grondlaag spuiten (of 2 of 3, hangt van de dekking af)
laten uitharden
met fijn schuurpapier opschuren
gekleurde lak spuiten in verschillende dunne lagen (beter dan 1 dikke)
laten uitharden
stickers plakken
doorschijnende lak (vernis) spuiten in verschillende dunne lagen
laten uitharden.
o ja, wel eerst alles demonteren he
Rollo
Voor alu kaders:
verf eraf halen met product en heel fijn schuurpapier (zeker niet zandstralen).
kader goed ontvetten (plastic handschoenen gebruiken)
kader behandelen tegen corosie (bv met alodine)
grondlaag spuiten (of 2 of 3, hangt van de dekking af)
laten uitharden
met fijn schuurpapier opschuren
gekleurde lak spuiten in verschillende dunne lagen (beter dan 1 dikke)
laten uitharden
stickers plakken
doorschijnende lak (vernis) spuiten in verschillende dunne lagen
laten uitharden.
o ja, wel eerst alles demonteren he
Rollo