Al is het niet om te mtb'en maar om te wandelen
Grtz
Post by THE_MaRiJn »
Post by GeertMotte »
Post by snellebeentjes »
Ik dacht dat het toertochtentopic juist was om op voorhand te kunnen afspreken met enkele mannen? Als dit niet meer mag zit je voor de toertocht steevast met één post, die de afstanden en het aan of afwezig zijn van enkele zaken vermeld! Tis leuk om te weten of er veel man aan de start zal staan en een goeie waardemeter is dit forum! Als dit niet meer kan en in het topic van op zoek naar een bikepartner moet komen ga je in 2 topics net de zelfde titels krijgen... is dat niet wat teveel van het goeie? Ik denk dat het dan pas onoverzichtelijk zal worden!Rutten wrote:Misschien allen deze eens lezen, gepost door de moderator
Sorry maar steeds meer ergert het me als ik wat info wil opzoeken over een tocht ik steeds meer en meer pagina's moet doorlopen met dergelijke posts. Tel ze maar eens na voor deze Tocht, mss zoals hierboven vermeld de rubriek 'Op zoek naar Bikepartner' gebruiken.Daar het toertochtenforum vooral als functie heeft om informatie te verschaffen over de tocht in kwestie (voor de tocht gereden is en nadien aan de hand van commentaren van de deelnemers) vragen we jullie posts in de trend van 'ik kom ook af, club Y zal ook aanwezig zijn' tot een minimum te beperken. Wie wenst af te spreken met andere bikers kan hiervoor terecht in het forumonderdeel 'Op zoek naar een bikepartner'.
Als iedere forumgebruiker hiertoe zijn steentje bijdraagt kunnen we zo een waardevol TT archief uitbouwen.
Post by cowboy peter »
wil da zeggen da ne 60-jarigen U ingehaald heeft ?slijkcrosserke wrote:Alleen jammer dat ik bijna van de baan werd gereden door een 60 jarige baanjeanette zonder helm![]()
Post by long fellow »