02-11-08 Middelkerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
lucky7
Freelance medewerker

Post by lucky7 »

Als er niks speciaals voorvalt dan ben ik er ook weer bij dit jaar. :wink:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

leffingenoartje wrote: De 62 en de 72 krijgen ook nog 500 m extra onverhard in Leffinge ,weliswaar door weideland speciaal voor Lichterveldenoare
Als men al speciaal voor mij het parcours gaat hertekenen, mag ik niet ontbreken. :bounce: :bounce: :bounce:

Al drie keer deze rit gereden en me steeds goed geamuseerd (allé buiten de laatste 10km van vorig jaar dan - miljaar, zo'n tegenwind als je kapot begint te zitten #-o ). Jammer dat het strand opnieuw in het begin zit, maar dat is nu eenmaal de getijden die alles bepalen.
De afstand zal een beetje van de conditie afhangen en van de wind.
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Ik begin nu ook wel te twijfelen na al dat geklaag over dat zand. Men zou toch denken dat hard zand bolt als iets simpels. We gaan erom tossen.
Rumbeke of aan t'zeetje ? Als we Rumbeke nemen dan missen we die Choufkes. En als we t'zeetje nemen dan missen we een langere aprés.
T'leven kan toch moeilijk zijn.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

pjer wrote:Ik begin nu ook wel te twijfelen na al dat geklaag over dat zand. Men zou toch denken dat hard zand bolt als iets simpels. We gaan erom tossen.
Rumbeke of aan t'zeetje ? Als we Rumbeke nemen dan missen we die Choufkes. En als we t'zeetje nemen dan missen we een langere aprés.
T'leven kan toch moeilijk zijn.
Inderdaad veel geklaag over het zand, wij de mannen van het zeetje weten wat het is in het zand rijden, en wij hebben daar zeker niet meer geen fietspech of een biker die wekelijks in het modder fietst :P
En je mag gerust op het laag water kan je nog redelijk door vlammen 1 spelbreker aan de kust kan de wind zijn :(
Op onze tocht en je doet de grote afstand is het maar 9% op het strand =D>
daarna wat duinen en vervolgens de polders en het mooie Schorre parcours in Oostende.

En achteraf je bike goed afspuiten op één van onze bike wash slangen =D>

Probeer het gerust je zal je het zeker niet beklagen :wink:
wezze
Mountainbiker

Post by wezze »

ik ben er zeker terug bij. vorig jaar voor de eerste keer deze tt gereden , en het was prachtig =D> mooi parkoer, uitgebreide bevooradingen ( echte buffetten), vriendelijke mensen aan de inschrijvingstafel en achter den toog en nen grootte tombola. echt waar een aanrader en met het zand moe ge nie inzitten, ik heb verleden jaar een paar keer gestorven op het zand maar je kan recupereren op de weg. hopelijk gaan moesti3d en acidboy ook mee. dan zal het nog nen goede apres zijn, aangezien ik verleden jaar alleen was :( see ya
kwber
Mountainbiker

Post by kwber »

Gf biker wrote:Zou het voor de heren en dames uit de vlaanders mogelijk zijn om eens zonder dialect te reageren in een topic #-o :evil:
sorry e zeg mo kverston da vloms beter of joen ingels da je trep zet
kwber
Mountainbiker

Post by kwber »

Gf biker wrote:Zou het voor de heren en dames uit de vlaanders mogelijk zijn om eens zonder dialect te reageren in een topic #-o :evil:
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

kwber wrote:
Wuk verstoj nie dak kun verdudleken?
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Mag je vroeger starten dan 8u voor de 72 km??
Of zijn er voorwaarden waarvoor je niet eerder MAG starten.

Ik zou graag de "groten" rijden maar veel zal natuurlijk van de wind en het weer afhangen de dag zelf.

Mijn inschrijvingsformulier is alvast al afgedrukt van de site en ingevuld!!!
DekIjzer
Mountainbiker

Post by DekIjzer »

Hier ben ik alweer.
Vandaag een prachtige rit achter de rug te Reninge.
Natuurlijk was deze rit niet zonder de nodige moder en veel wind.
Volgende week zondag gaan we er een flinke lap op geven in Aartrijke.
Toetonne,
De thuisblijvers zullen terug ongelijk hebben.
Groejes,
DenDirk.
Post Reply