02-11-08 Middelkerke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Als men al speciaal voor mij het parcours gaat hertekenen, mag ik niet ontbreken.leffingenoartje wrote: De 62 en de 72 krijgen ook nog 500 m extra onverhard in Leffinge ,weliswaar door weideland speciaal voor Lichterveldenoare
Al drie keer deze rit gereden en me steeds goed geamuseerd (allé buiten de laatste 10km van vorig jaar dan - miljaar, zo'n tegenwind als je kapot begint te zitten
De afstand zal een beetje van de conditie afhangen en van de wind.
Ik begin nu ook wel te twijfelen na al dat geklaag over dat zand. Men zou toch denken dat hard zand bolt als iets simpels. We gaan erom tossen.
Rumbeke of aan t'zeetje ? Als we Rumbeke nemen dan missen we die Choufkes. En als we t'zeetje nemen dan missen we een langere aprés.
T'leven kan toch moeilijk zijn.
Rumbeke of aan t'zeetje ? Als we Rumbeke nemen dan missen we die Choufkes. En als we t'zeetje nemen dan missen we een langere aprés.
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Inderdaad veel geklaag over het zand, wij de mannen van het zeetje weten wat het is in het zand rijden, en wij hebben daar zeker niet meer geen fietspech of een biker die wekelijks in het modder fietstpjer wrote:Ik begin nu ook wel te twijfelen na al dat geklaag over dat zand. Men zou toch denken dat hard zand bolt als iets simpels. We gaan erom tossen.
En je mag gerust op het laag water kan je nog redelijk door vlammen 1 spelbreker aan de kust kan de wind zijn
Op onze tocht en je doet de grote afstand is het maar 9% op het strand
daarna wat duinen en vervolgens de polders en het mooie Schorre parcours in Oostende.
En achteraf je bike goed afspuiten op één van onze bike wash slangen
Probeer het gerust je zal je het zeker niet beklagen
- wezze
- Mountainbiker
ik ben er zeker terug bij. vorig jaar voor de eerste keer deze tt gereden , en het was prachtig
mooi parkoer, uitgebreide bevooradingen ( echte buffetten), vriendelijke mensen aan de inschrijvingstafel en achter den toog en nen grootte tombola. echt waar een aanrader en met het zand moe ge nie inzitten, ik heb verleden jaar een paar keer gestorven op het zand maar je kan recupereren op de weg. hopelijk gaan moesti3d en acidboy ook mee. dan zal het nog nen goede apres zijn, aangezien ik verleden jaar alleen was
see ya
-
berendrieske
- Mountainbiker
Post by berendrieske »
Wuk verstoj nie dak kun verdudleken?kwber wrote:sorry e zeg mo kverston da vloms beter of joen ingels da je trep zetGf biker wrote:Zou het voor de heren en dames uit de vlaanders mogelijk zijn om eens zonder dialect te reageren in een topic![]()
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Mag je vroeger starten dan 8u voor de 72 km??
Of zijn er voorwaarden waarvoor je niet eerder MAG starten.
Ik zou graag de "groten" rijden maar veel zal natuurlijk van de wind en het weer afhangen de dag zelf.
Mijn inschrijvingsformulier is alvast al afgedrukt van de site en ingevuld!!!
Of zijn er voorwaarden waarvoor je niet eerder MAG starten.
Ik zou graag de "groten" rijden maar veel zal natuurlijk van de wind en het weer afhangen de dag zelf.
Mijn inschrijvingsformulier is alvast al afgedrukt van de site en ingevuld!!!