25/10/08 Merksplas

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
chickmagnet
Mountainbiker

Post by chickmagnet »

Chickmagnet always right
Bijterke
Mountainbiker
Location: Cube LTD Team 2007 LX Disc, Ridley Icarus full Ultegra

Post by Bijterke »

misschien update van de toestand van het parcours ?

vorige week eerste keer op zaterdag gereden en dat is me goed bevallen.
weinig volk dus geen frustraties.
chickmagnet
Mountainbiker

Post by chickmagnet »

het parcour ligt redelijk droog. Enkel het laatste stuk van de 50km ligt er zwaar bij. Dus hou maar wat overschot. De resterende kilometers zijn redelijk snel. De weergoden voorspellen zaterdag goei weer dus aarzel niet en kom zaterdag rijden in Merksplas. En remember, altijd gezellig achteraf in de kantine. :wink:
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

Vandaag in Merksplas gereden en alles was er zoals een goed georganiseerde veldtoertocht verloopt:
-ruime parking met "aanwijzers".
-vlotte, vriendelijke inschrijving
-prima bewegwijzering
-goede bevoorrading met 2 vriendelijke dames
-op gevaarlijke punten dito heren/seingevers
en... dan was de zon nog van de partij ook !! (na een half uurtje...)

aan de organisatie: niemand moet jullie leren wat een vtt organiseren inhoudt !!! :-D :-D :-D :-D :-D

Dank U !!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

mooie toertocht mannen =D>
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

:-? :-? heb dus iets gemist spijtig maar zal terug voor volgend jaar zijn dan :cry: :cry:
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

NERMAL wrote::-? :-? heb dus iets gemist spijtig maar zal terug voor volgend jaar zijn dan :cry: :cry:
dat verschuift elk jaar bij u zeker :lol:
NERMAL
Mountainbiker

Post by NERMAL »

Ma nee vorig jaar heb ik deze wel gereden 8) 8)
Volgende week Weelde Devil :wink:
Mr_Proper
Mountainbiker

merksplas

Post by Mr_Proper »

Goede organisatie hier in Merksplas. Ik dacht op het domein van Zwart Goor dat we het zwaarste stukje gehad hadden maar blijkbaar was er weer dezelfde akker die me de das om deed. Hopelijk staat er volgend jaar een groooooote serre :-D ; Proficiat mannen en de vrouwkes =D> , de MTB was af;
Tot de volgende
P.S. Hopelijk amuseert de DAWAGI trein zich morgen op de toertocht :P tuut, tuut !
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

De 50 km komen rijden, ik had er 47,70 op mijn tellertje. Mooie toertocht over voor mij bekend terrein waar ik geregeld op eigen houtje ga rijden. Van Merksplas richting Bolk Rijkevorsel, Wortel-kolonie, Bootjesven, het Grenspad, de Rooie Weg in Castelré (NL), de bossen rond de Pampaweg en Ginhoven. Alleen het laatste stuk aan het Zwart Goor was voor mij minder bekend terrein. Een deel van de vaste groene en rode route werd aangedaan, maar in omgekeerde richting. Het parcours lag er vrij behoorlijk bij, op een paar modderige stroken na en het einde door de wei naast de serre in opbouw. Het kan daar zeer erg veranderen: in drogere periodes is de grond er poederdroog en stoffig, in natte perioden kan het er één slijkpoel zijn! De organisatie was zoals reeds gezegd tip-top in orde: parking op een pas geoogst maïsveld, een verzorgde parcoursaanduiding met nette pijlen en gevarenbordjes en seingevers aan de oversteken van de drukke wegen Hoogstraten-Merksplas en Merksplas-Weelde. En toch was daar een auto die de indruk gaf niet te gaan stoppen! Niet te schatten. Ik vertrouwde het niet en de seingevers evenmin! Net voor de afspuitstand reed ik lek! Beter daar dan onderweg! Ondanks het voor mij bekend terrein heb ik van de rit genoten! Met dank aan alle mensen die hun tijd in deze organisatie hebben gestoken!
Post Reply