Scherpenheuvel- Hapert op 26 oktober
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
Post by Joe Katsjoe »
Voor de geinteresseerde ik heb vanaf morgenavond mischien nog een ticket te koop
- Joe Katsjoe
- Mountainbiker
Post by Joe Katsjoe »
TE LAAT TICKET IS WEG
Iemand een inschrijving nodig?
Vandaag gans de avond behalve tussen 19.30h en 21.30h.
En morgen normaal gans de dag.
Ben uit de omgeving van Westerlo.Eerst is eerst.
Succes aan de deelnemers.
Iemand een inschrijving nodig?
Vandaag gans de avond behalve tussen 19.30h en 21.30h.
En morgen normaal gans de dag.
Ben uit de omgeving van Westerlo.Eerst is eerst.
Succes aan de deelnemers.
Last edited by Joe Katsjoe on Fri 24 Oct 2008 23:09, edited 2 times in total.
-
Sunn Xtreme
- Expert
1500 man en nog geen nabeschouwingske ? Of ligt iedereen dood in de zetel ?
Ondanks de weinige training van de laatste maand toch nog een goei tempo kunnen volhouden. 3H22m effectieve rijtijd. Maar het was dan ook een zo goed als vlak en snel parcours. Tss de 2de en 3 bevoorrading kreeg ik serieus last van menne rug, toen ff gas moeten terugnemen. Op het laatst nog een sprintje ingezet met ne hollandse cyclocrosser en ne belg op ne mtb, ging ff hard. Voila , meer moet voor mij ne zondag niet zijn, best geamuseerd en veel chance gehad met het weer. Wel een drukte op de bevoorradingen. En grappige aankomst incl medaille
.
Veel tuimelingen gezien(hoe doen ze het toch) onderweg en pech.
Ondanks de weinige training van de laatste maand toch nog een goei tempo kunnen volhouden. 3H22m effectieve rijtijd. Maar het was dan ook een zo goed als vlak en snel parcours. Tss de 2de en 3 bevoorrading kreeg ik serieus last van menne rug, toen ff gas moeten terugnemen. Op het laatst nog een sprintje ingezet met ne hollandse cyclocrosser en ne belg op ne mtb, ging ff hard. Voila , meer moet voor mij ne zondag niet zijn, best geamuseerd en veel chance gehad met het weer. Wel een drukte op de bevoorradingen. En grappige aankomst incl medaille
Veel tuimelingen gezien(hoe doen ze het toch) onderweg en pech.
-
Griet
- Mountainbiker
Hier ook goed meegevallen..........3u39 effectieve rijtijd. Had er wel 89 km opstaan.
En toch nergens verkeerd gereden denk.
Parcour vlak en snel zoals Hemd het al vermeld, plus veel wind in de rug.
Heb tussen bevoorrading 2 en 3 ook meer last gehad van mijne rug.
Vele kort opeenkomende bobbels zijn daar de oorzaak van denk.
Na de laatste bevoorrading ging het bij mij ook terug beter.
Nog een pluspunt.........seingevers waren hier heeeel talrijk.
En ze deden hun job voortreffelijk, maar 2 keren moeten stoppen. Voor de rest altijd kunnen doorrijden.
Vond ook dat er heel wat supporters naast de baan stonden.
En het is eigenlijk nog geneens ne wedstrijd. Wel ferm.....
En dan....... dan was er "heel goeie spaghettie".
En het ging daar nog eens goed voorruit ook.
En toch nergens verkeerd gereden denk.
Parcour vlak en snel zoals Hemd het al vermeld, plus veel wind in de rug.
Heb tussen bevoorrading 2 en 3 ook meer last gehad van mijne rug.
Vele kort opeenkomende bobbels zijn daar de oorzaak van denk.
Na de laatste bevoorrading ging het bij mij ook terug beter.
Nog een pluspunt.........seingevers waren hier heeeel talrijk.
En ze deden hun job voortreffelijk, maar 2 keren moeten stoppen. Voor de rest altijd kunnen doorrijden.
Vond ook dat er heel wat supporters naast de baan stonden.
En het is eigenlijk nog geneens ne wedstrijd. Wel ferm.....
En dan....... dan was er "heel goeie spaghettie".
En het ging daar nog eens goed voorruit ook.
Idd veel supporters naast de baan en bij de aankomst, wel leuk. En dan wast het nog geeneens een westrijd. Onlangs bij de aankomst van het BK marathon stond er 3 man, een kieken, 2 varkens en een dode eekhoorn. De Nederlanders kunnen er wat van maw.
Bon, mijn fiets is nu gezegend in ieder geval. Ook weer meegenomen. En goed voor de verkoopprijs moest ik hem wegdoen
.
Bon, mijn fiets is nu gezegend in ieder geval. Ook weer meegenomen. En goed voor de verkoopprijs moest ik hem wegdoen
Een toffe dag gehad vandaag. Proficat aan de mensen die hier hun tijd in gestoken hebben.
Overal op de gevaarlijke punten werd het verkeer stil gelegd. De route was duidelijk gemarkeerd.
Bij de aankomst was het wel een drukte, maar de spaghetti maakte het weer goed.
De afspuitstand zou ik voor volgend jaar met enkele slangen meer voorzien. Het was te lang wachten waardoor men te vlug afkoelde.
Veel succes nog met de volgende inrichting.
Hopelijk tot volgend jaar en met dezelfde weergoden die ons zeer goed gezind waren.
Overal op de gevaarlijke punten werd het verkeer stil gelegd. De route was duidelijk gemarkeerd.
Bij de aankomst was het wel een drukte, maar de spaghetti maakte het weer goed.
De afspuitstand zou ik voor volgend jaar met enkele slangen meer voorzien. Het was te lang wachten waardoor men te vlug afkoelde.
Veel succes nog met de volgende inrichting.
Hopelijk tot volgend jaar en met dezelfde weergoden die ons zeer goed gezind waren.