Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Is dat parkingsken er nog tegenover de brouwerij, kunnen we met zen allen misschien daar wachten zo rond 8uur. We zullen idd weer met een hele hoop zijn. Kijk er al naar uit.

Vandaag een toertocht gereden in Hamme, 41km samen met enkele collega's en leerlingen van het werk. Ze moesten dat meer doen met die jonge gasten. Zaten er een paar bij die serieus uit de voeten konden en ze waren amper 13 jaar. Ik denk dat ik oud aan het worden ben :oops:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

beast boy wrote:Yow Dendermondse bikers, jullie lijken me ondertussen al met een hele groep te zijn, t'is sowieso leuker fietsen in groep dan alleen. Nu zondag kom ik ook naar Sint-Amands, kzou wel graag trachten jullie te volgen. Waar spreken jullie af? Welk uur starten jullie? Moeten we als dendermondse mtb'er ons Ros Beiaard kostuum aandoen of kan ik zo aansluiten :-D . Grtz Eddy
hallo "beast boy" welkom bij het groepje :wink: , als ge de zondag mee gaat je weet al waar we zullen bijeen komen, ik hoop dat we terug met 10man zullen zijn [-o< dat was ferm goed voor ne keer goe te kwebbelen :-D dus mannen wie gaat er mee :bounce: eee ik hoop dat ik nu goed zal kunnen uitrijden want het zijn er 49km :oops: aiai en in wemmel heb ik de laatste 5 afgezien ,,,,,,,
blade
Mountainbiker

Post by blade »

jo de mannen ik heb er vandaag 55 gedaan de MTBroute van hamme en het viel mee =D> ik heb op mijn klein tempoke gereden :wink: ik heb ze op 2.35 u gereden dus tja :roll: maar ik heb ze goed uitgereden dus :drunk: tot de zondag
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Vandaag ntoerke op de weg gereden, 66 km. De beentjes precies niet te fris, kzal ze soigneren tegen zondag :-D . Rijden jullie gewoonlijk snel of euh... heel snel? Kzal er zijn zondag, ben er iets vroeger omdat ik direkt met de fiets ben. Zijn er nog die met de fiets gaan? grtz
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

beast boy wrote:Vandaag ntoerke op de weg gereden, 66 km. De beentjes precies niet te fris, kzal ze soigneren tegen zondag :-D . Rijden jullie gewoonlijk snel of euh... heel snel? Kzal er zijn zondag, ben er iets vroeger omdat ik direkt met de fiets ben. Zijn er nog die met de fiets gaan? grtz
Wij rijden eerder traag, we zijn toeristen hé 8) IK heb deze week ook al een toerke gereden en voelde mij ook niet al te bijster. Zondag beter zeker.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

TimDC wrote:
beast boy wrote:Vandaag ntoerke op de weg gereden, 66 km. De beentjes precies niet te fris, kzal ze soigneren tegen zondag :-D . Rijden jullie gewoonlijk snel of euh... heel snel? Kzal er zijn zondag, ben er iets vroeger omdat ik direkt met de fiets ben. Zijn er nog die met de fiets gaan? grtz
Wij rijden eerder traag, we zijn toeristen hé 8) IK heb deze week ook al een toerke gereden en voelde mij ook niet al te bijster. Zondag beter zeker.
hola wat lees ik straks ben ik nog den echte SVEN NIJS [-o< allee ik bedoel eeee :lol: juist de zondag dan he :roll: zeg beast boy , van waar zijt ge juist??? ik van sint-gillis en den GUN"666 ne km van mij dus je weet nooit he als we eens afspreken , en kunt ge donderdags ook rijden???? ik normaal elke donderdag,
Teze
Mountainbiker

Post by Teze »

rijdt er iemand van jullie nog in de week? Ik ben van Lebbeke.
blade
Mountainbiker

Post by blade »

Teze wrote:rijdt er iemand van jullie nog in de week? Ik ben van Lebbeke.
wanneer bedoel je in de week :wink:
beast boy
Mountainbiker

Post by beast boy »

Kben eigenlijk van Oudegem, over het "aaghems brugske" ben ik direkt in St Gillis, vaak probeer ik op woensdagmiddag de millennium (hoeschrijftgedat? :-D )- route te rijden of nstuk van de route Aalst, (via brug van Wieze, direkt op het parcours). Oftewel rij ik op de weg s'avonds met de lichtjes op de bike. See you guys on sunday! grtz
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

#-o

Oh nee !!

Zondag gaat voor mij niet lukken :oops: Ik heb m'n plannen moeten veranderen en ik ga morgen Biken ! Morgen ga ik rond 9 a 10u richting Sint amands op verkenning. Als er nog kandidaten zijn die zondag niet kunnen en die zin hebben morgen morgen mee te gaan biken ??

Deju toch

Jakke
Post Reply