Lijkt een beetje op een Aston Martin DBSEl Perro Diablo wrote:![]()
Taxi back home pleaz
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
tot en met km 15 zaten we op weg naar sub 7minDuffman wrote:Dit artikel teruggevonden
http://www.auto55.be:80/nieuws/12808-do ... ieuwsbrief
Komen jullie rondetijden wat in de buurt?
maar ja, dan verloor de Perro 't noorden in 't roadbook...
in de bochten probeerden we hard te gaan,
op de "snelle" stukken hield ik wat in,
daar vind ik dat er geen eer te behalen valt
(lees: 'k heb er de ballen niet voor)
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Anders komt ons goddelijk lichaam niet goed tot zijn recht eh!!!kawa wrote:Juist jaEl Perro Diablo wrote:Bad Wildbad is freeride zeker? Echte venten xc'en eh!!!![]()
![]()
't Zijn die "echte venten" die met spandex rijden en hun benen scheren..
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
De laatste keer dat ik zijn advies vroeg kreeg ik 3 jaar effectief voor zedenschennis.
- J.E.
- Mountainbiker
op een recht stuk moet ge daarvoor "ballen" hebben?flupke73 wrote:tot en met km 15 zaten we op weg naar sub 7minDuffman wrote:Dit artikel teruggevonden
http://www.auto55.be:80/nieuws/12808-do ... ieuwsbrief
Komen jullie rondetijden wat in de buurt?
maar ja, dan verloor de Perro 't noorden in 't roadbook...
in de bochten probeerden we hard te gaan,
op de "snelle" stukken hield ik wat in,
daar vind ik dat er geen eer te behalen valt
(lees: 'k heb er de ballen niet voor)
*edit* als ge Blanchimont insteekt zonder remmen en der knie tegen de grond doorvlamt, dan voelt ge uuf ballen groeien....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
[quote="JorisErmensop een recht stuk moet ge daarvoor "ballen" hebben? 
*edit* als ge Blanchimont insteekt zonder remmen en der knie tegen de grond doorvlamt, dan voelt ge uuf ballen groeien....[/quote]
Probleem op de ring is dat door de hoogtevers-kill-en en de lengte/vele bochten, het boeltje zo onoverzichtelijk is, dat je vooral op de rechte stukken niet hard durft rijden omdat je gewoon niet weet wat er achter de heuveltop gaat komen, het is zo veraderlijk, je komt boven en plots is het circuit weg......enfin, dat draait scherp onder je weg. Het voelt wel onozel aan als ge tegen 60 bovenkomt en er ligt nog 800 meter rechte pist voor je. Circuitkennis is 90% van de snelle tijd daar.
Als ex motoracer krompen mijn ballen toch van wat ik sommige motards op de ring zag doen........net zoals op de TT van man heb je daar een ander soort "ballen" nodig dan op een circuit met uitloopstroken en grindbakken. Mijn vrees is niet ongegrond als je ziet hoeveel doden er elk jaar op de ring vallen, ik zou er zelfs niet durven rijden met een moto!!!
Liever bange Perro dan platte Perro.
Gisteren ernstig gesprek gehad met de vrouw, verbod gekregen op Renault RS'en en Cooper S'en. Het verstandige wijf heeft gezegd dat ik naar mijn oude liefde moet gaan en niet de gierige ass uithangen, wat dat gaat op termijn toch teveel geld kosten(verkopen van een afgebrakte Clio enz....)
Dus het zal terug een Seven worden, ne groene met geel.
Best of both worlds, goedkoop in verzekering en onderhoud en toch op Porsches jagen, enfin, afslachten.
Ik zie mijn wijf gere!!!
*edit* als ge Blanchimont insteekt zonder remmen en der knie tegen de grond doorvlamt, dan voelt ge uuf ballen groeien....[/quote]
Probleem op de ring is dat door de hoogtevers-kill-en en de lengte/vele bochten, het boeltje zo onoverzichtelijk is, dat je vooral op de rechte stukken niet hard durft rijden omdat je gewoon niet weet wat er achter de heuveltop gaat komen, het is zo veraderlijk, je komt boven en plots is het circuit weg......enfin, dat draait scherp onder je weg. Het voelt wel onozel aan als ge tegen 60 bovenkomt en er ligt nog 800 meter rechte pist voor je. Circuitkennis is 90% van de snelle tijd daar.
Als ex motoracer krompen mijn ballen toch van wat ik sommige motards op de ring zag doen........net zoals op de TT van man heb je daar een ander soort "ballen" nodig dan op een circuit met uitloopstroken en grindbakken. Mijn vrees is niet ongegrond als je ziet hoeveel doden er elk jaar op de ring vallen, ik zou er zelfs niet durven rijden met een moto!!!
Liever bange Perro dan platte Perro.
Gisteren ernstig gesprek gehad met de vrouw, verbod gekregen op Renault RS'en en Cooper S'en. Het verstandige wijf heeft gezegd dat ik naar mijn oude liefde moet gaan en niet de gierige ass uithangen, wat dat gaat op termijn toch teveel geld kosten(verkopen van een afgebrakte Clio enz....)
Dus het zal terug een Seven worden, ne groene met geel.
Best of both worlds, goedkoop in verzekering en onderhoud en toch op Porsches jagen, enfin, afslachten.
Ik zie mijn wijf gere!!!