26/10/08 Zonhoven
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Timberwolve
- Mountainbiker
- Knappe rappe rosse Raf
- Mountainbiker
Post by Knappe rappe rosse Raf »
Hopelijk is deze tocht even goed als vorig jaar.
Qua parcours is het dacht ik vergelijkbaar met Houthalen van afgelopen zondag (niet zelfde wegen, maar zelfde type - veel single-tracks, ...)
Weer lekker sjeezen en afzien als de beesten
Qua parcours is het dacht ik vergelijkbaar met Houthalen van afgelopen zondag (niet zelfde wegen, maar zelfde type - veel single-tracks, ...)
Weer lekker sjeezen en afzien als de beesten
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Re: 26/10/08 Zonhoven
Post by StrammerMax »
En dat voor een modderhator van het forumGf biker wrote:Nog eentje die zekers de moeite waard is. Topic van vorig jaar Hopelijk kan ik dan nog eens uit mijn bed op een zondagmorgen, want de laatste weken is het hopeloos![]()
De keuze is weer moeilijk dit weekend. Mijn maat (die zelf belet is dan nog) zal me niet meer bekijken als ik niet naar Zoersel kom biken. Zijn vader is namelijk lid van de inrichtende club. Maar de toertochten in de Limburg van deze zondag spreken mij ook aan. Waarom zijn er niet meer zondagen in een jaar?!?
Re: 26/10/08 Zonhoven
Leopoldsburg op Zaterdag is een prima optieStrammerMax wrote:En dat voor een modderhator van het forumGf biker wrote:Nog eentje die zekers de moeite waard is. Topic van vorig jaar Hopelijk kan ik dan nog eens uit mijn bed op een zondagmorgen, want de laatste weken is het hopeloos![]()
!
De keuze is weer moeilijk dit weekend. Mijn maat (die zelf belet is dan nog) zal me niet meer bekijken als ik niet naar Zoersel kom biken. Zijn vader is namelijk lid van de inrichtende club. Maar de toertochten in de Limburg van deze zondag spreken mij ook aan. Waarom zijn er niet meer zondagen in een jaar?!?